Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Postorder från utlandet
-
Postorder från utlandet
Publicerad av anonym-anvandare på 11 juli, 2000 vid 12:27I vilket land är brädor billigast? Någon som vet nåt bra ställe utomlands där man kan köpa brädor över nätet som de sedan skickar?
anonym-anvandare svarade 24 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Kolla in http://www.looping.de
Har själv goda erfarenheter från dem. De är väl mest brädor som är billigare!/Mats
-
Varför gynna de tyska handlarna? Då dör de få svenska som finns ut…synd
-
De svenska handlarna får väl anpassa priserna. Jag köper allt från Tyskland.
-
Vart köper ni grejerna? Har kollat looping och där är ju brädorna nästan 1500 kr billigare än SP, vilket helt klart är värt ett köp. Finns det ännu bättre alternativ?
Daniel
-
Hur är det med shipping & handling och hur lång tid tar det att få grejorna från ex Looping…
? -
Jag mailade Miro på looping igår och han tar 160 DM för två brädor till Sverige och det skulle ta 7 dagar.
-
Kolla Pacific sails på worldwindsurfing.com Ruggigt billigt, men kvaliteen kanske inte den besta…
//johan
-
Jag skickade en förfrågan till Looping om en Score v111 och totalpriset till Stockholm var 2400 DM = ca 10500 SEK = 500 spänn billigare än tex Skidsport eller SP. Å andra sidan kan man säkert få med lite prylar eller pruta på hemmaplan… Mao inte så stor skillnad…
-
Någon som har beställt från nätet av dom?
Håller bra priser!! Och brädorna verkar ok.
//Fredrik Boman
Logga in för att svara.