Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Professionell reparation

• Professionell reparation

Publicerad av siggy på 3 september, 2004 vid 18:36

Har en waveskate -03 som efter obetydlig segling fick en fraktur på undersidan melllan stroppar och mastfot efter lite vågsegling. Är det någon som vet var jag kan få den reparerad? Är det bara CLS Uffe som fixar sådant? Bor tyvärr i Täby. Kan även tänka mig att släppa brädan billigt till den händige (ja vet, fel forum). Kom gärna med synpunkter!
    /Patrik

herodude svarade 21 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2004 vid 09:06

waveskate -03 som efter obetydlig segling fick en fraktur på undersidan melllan stroppar och mastfot efter lite vågsegling

Eh, Reklamera den ?

• herodude

Medlem
    4 september, 2004 vid 14:20

det går la fna inte reklamera det om det är självförvållat… men mitt råd är cls uffe he’s the man när det gäller reparationer min nya jp jag lämnade in ser man inte ens en gnutta tt den varit reparerad pluss att han förstärkte den lite till så den är starkare nu än när den var ny. så ring och snacka med honom så kan du skicka brädan med typ bussgods lr vad det heter kan inte bli allt för dyrt, men det är värt det, jag lovar….

tel. nr till CLS : 0340 611007

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications