- 
		Prognos på alla dina favoritställen, på samma sida!Windguru kan ställas in så att allla dina favoritställens prognoser syns samtidigt på startsidan. Så här ser min startsida ut: http://www.windguru.cz/int/index.php?id_user=98455&typ=none Ska fylla på mer senare. Då bör du bli minst gratis medlem (tar ett par minuter). 
 Jag gjorde en översikt på Windguru, (ställde in m/s och tiderna jag är vaken på i options i Preferences – wind and temperature units, forecast hours, forecast length, windguru ratings, forum preferences… )Gå sen och gör ett par custom spots med hjälp av kordinater som det finns länk till om du inte hittar det bland de, som finns. Sen gpr du in på Forecast sets – define sets of your favourite forecasts, default set for next visit… du kan lägga upp 20 st prognoser på din första sida som dyker upp när du klckar på forecast (om du sparat!!!!!) Forecasts: 4) Forecast sets – define sets of your favourite forecasts, default set for next visit… 5) Custom spots – enter your own spots by yourself and view their forecasts 6) Favourite spots – make a list of your favourite spots for quick access 7) Wind modifications – modify forecasted wind speed according to wind directions 
Logga in för att svara.