Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Program för vår/sommar 2009
- 
		Program för vår/sommar 2009Publicerad av alex_ på 17 mars, 2009 vid 20:41Har sett lite foruminlägg här och där men finns det inget program med lite trevliga events? 
 -eller något som vi glada amatörer inte känner till, tänk seglarveckan på västkusten fast ”surfarveckan på öland?”
 (kalendern här på steffo verkar inte användas alltför ofta…)s66 svarade 16 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
Öland: förstamaj helgen. världscup i speed och ett jävla kalas på norra öland. kristiflygare. Speed, longdistance, freestyle, juniortävling och ev en slalom på haga. kommer bli värre folkfest än äpplets dag i kivik. midsommar. kommer nog hända något, slalom på haga dagen efter iaf. 27-28 juni. Formularejs på haga. finns väl något dokument från vindsurfingförbundet med alla tävlingar. kolla deras hemsida. 
- 
det är maj och början på juni som gäller. och då blåser det ganska ofta. Vissa år är extrema. tror mackan s-77 räknade till 23 dagar i maj nått år. 2005 kanske. men framförallt gillar Kenta och jag att ha fest och nån undanflykt måste vi ju ha. 
- 
var exakt ligger haga, jag vet att där finns en camping. har DE hemsida? eller kan man slagga under er surfbuss? 
- 
Så här är min kalender i alla fall: 
 25 april: Eftermiddagsurfa i Danmark.
 27 april: Eftermiddagsurfa i Nice.
 28 april: Eftermiddagsurfa i Nice.
 29 april: Eftermiddagsurfa i Nice.
 30 april: Eftermiddagsurfa i Spanien.
 1 maj till 10:e augusti Morgonsurfa, lunchsurfa, eftermiddagsurfa och kvällsurfa i Portugal.
 11 augusti: Eftermiddagsurfa i Frankrike
 12 augusti: Eftermiddagsurfa i Belgien
 13 augusti: Eftermiddagsurfa i Danmark
 14 augusti: Eftermiddagsurfa på Öland
 15 augusti: Nåt jävla bröllop som förstör eftermiddagsurfet.
 16 augusti: Eftermiddagsurfa på Öland
 17 augusti: Eftermiddagsurfa på Öland18 augusti: Börja producera brädorna vi har testat sen 25 april… 
- 
Alex_: http://owc.nu/about/rental.asp Där finns all info du behöver… Och att slagga i surfbussen på parkeringen är inte populärt.. 
- 
ja just det, lite mer haga… 17-18/7 Öland Roots, ligger i princip granne med surfstranden 
Logga in för att svara.