Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Projektarbete?
- 
		Projektarbete?Publicerad av xeil på 20 maj, 2008 vid 08:20Projektarbetet börjar närma sig, tänkte använda något med min kitesurfing. 
 Är det någon som har något tips vad man kan göra?
 Funderar lite på att gå en utbildningskurs som lärare, kan ju vara användbart sen när man ska söka jobb om man vill jobba med detta sen.
 Vad tycker ni?gadget svarade 17 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
Jag gjorde en instruktionsbok för nybörjare. Du kan testa göra någonting liknande? Gör t.ex en handbok som endast handlar om säkerhetsföreskrifter, det behövs ju för de som inte har gått någon nybörjarkurs. 
- 
babilidoo;466713 wrote:Jag gjorde en instruktionsbok för nybörjare. Du kan testa göra någonting liknande? Gör t.ex en handbok som endast handlar om säkerhetsföreskrifter, det behövs ju för de som inte har gått någon nybörjarkurs.Det låter inte fel, jobbar på tryckeri på en del av helgerna så det är ju en klar fördel. Kan bli suveränt 🙂 
- 
Jag gjorde en kitefilm! Filmade lite under min praktik som jag gjorde i brasilien (på eeuhm, distans eller nåt) ungefär som när jag praktiserade hos Pan som kiteinstruktör i Cabarete :D. Filmade lite här i Sverige, men tog mest av gammalt material, också fick jag lite av hugo såklart. MVG! 
- 
snickrade ihop en kite vågbräda. Riktigt skoj att surfa på nåt man byggt själv! Beror väl på lite vilket programm du går? skal väl ha nån anknytning till det antar jag? 
- 
aRRe;466745 wrote:snickrade ihop en kite vågbräda. Riktigt skoj att surfa på nåt man byggt själv! Beror väl på lite vilket programm du går? skal väl ha nån anknytning till det antar jag?Jag går Samhällsprogrammet, men det behövde inte ha någon anknytning. 
 Jag har funderat på kite-vågbräda, läste om det i KiteWorld när John Amundson gjorde det men såg alldeles för avancerat för mig 😉
- 
if there is anything I can help you with give me a shout, PM tomw for boardbuilding guides… Mike Blomvall is home for a month if you need me to hook you up there with interviews, film, etc… 
- 
Tack så mycket till alla 🙂 Tror det blir en Indukstionsbok eller liknande 😉 
- 
XeiL;466962 wrote:Tack så mycket till alla 🙂 Tror det blir en Indukstionsbok eller liknande 😉UF – sälj & bli rik 
- 
babilidoo;466713 wrote:…det behövs ju för de som inte har gått någon nybörjarkurs.Tycker du att de ska vara på vattnet? 
 (då inte inkluderat de som fått riktigt bra grunder av en erfaren kompis el dyl.)
Logga in för att svara.