Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Prolimit återförsäljare i Malmö trakten?

• christian12345

Medlem
    6 juli, 2007 vid 10:59
    sourra;395028 wrote:
    Äh, du saknar ryggrad. Det är förlängda röven du får ont i.

Och ja – Jens är grym!

Va fan.

Vem är Jens?

Christian

• sourra

Medlem
    6 juli, 2007 vid 11:20

@christian12345 395031 wrote:

Va fan.

Vem är Jens?

Christian

Eyes… use them…

• eddie

Medlem
    6 juli, 2007 vid 12:30

@Lucus 395016 wrote:

Nu har jag bestämt mig det blir en Hadlow sele och Pro Coffin väska (ska få plats med minst två kitar och två brädor) från http://www.kitekraft.se talade med Jens på kitekraft och han var kanon. Det blir inte heller så dyrt att beställa från Stockholm till Malmö det går på cirka 170 kr. Eller så levereras grejerna gratis ifall Jens åker förbi Malmö. Ringde också till Nautic Amar (Nautic surf og ski) +0045 328 48 300 i Köpenhamn och de kan få hem grejerna men kostnaden för att åka över bron blir större än att beställa från Stockholm.
    Tänkte beställa från http://www.surfersworkshop.se i Malmö men behöver grejerna snabbt pga. en resa och det går segt med kommunikationen pga. att det är svårare att få tag på säljaren och är mer windsurfing orienterad annars är det helt ok beställde våtdräkt där tidigare.

Fast väskan blir 140 cm istället för 150, för att den lättare ska komma med på flyget som huvudbagage. Maxgränsen på flyg är 150 cm och väskan töjer sig lite när man packar den.
    Hadlow selen kommer att beställas i storlek Small i vit färg till mina 72 kg/ 166 cm / 82 cm midja.
    Flytvästen kommer inte beställas än pga. osäkerhet om den passar med en midjesele. Däremot ska jag dra förbi Clas Ohlsson och köpa en Crach väst istället, ska funka som en flytväst och är mycket billigare ca. 200-300 kr.

Nu blir det bara vänta på grejerna och hålla tummarna att allt passar och kommer i tid.

Kul att du ville berätta….
    Själv steg jag upp ganska tidigt i morse, men kom för sent till jobbet för att en kollega ringde och för att det var trafikkaos i Malmö
    Det stod en buss under en bro. Jag åt tre smörgåsar till frukost.

• edorf

Medlem
    6 juli, 2007 vid 12:43

@Eddie 395058 wrote:

Själv steg jag upp ganska tidigt i morse, men kom för sent till jobbet för att en kollega ringde och för att det var trafikkaos i Malmö

haha najs…

• lucus

Medlem
    6 juli, 2007 vid 16:46
    Eddie;395058 wrote:

Sökte på forumet tidigare och kunde inte hitta informationen jag letade efter, därför loggade jag in här för två dagar sedan för att få hjälp vid val av utrustning och tänkte dela med mig av informationen ifall någon i framtiden vill handla något liknande. Obs! inlägget är riktat till alla och ibland faller det inte vissa i smaken, däremot är det onödigt att visa sitt missnöje med ett löjligt svar om hur många mackor man käkat på morgonen bara för att man inte tycker att det bidrar till en själv. Tyvärr är det som på alla andra forum, vissa som inte har något bättre för sig än att än att posta löjliga inlägg medan de häckar på forumet :smirk: .

• sourra

Medlem
    6 juli, 2007 vid 16:50

Det är regn/stiltje-frustration. Tänk inte på det.

• lucus

Medlem
    6 juli, 2007 vid 16:58
    sourra;395111 wrote:
    Det är regn/stiltje-frustration. Tänk inte på det.

hehe jo det måste det vara

• eddie

Medlem
    7 juli, 2007 vid 01:37

jaja…. så farligt var det väl inte?
    Om du läser ditt eget inlägg igen så inser du att det var ”kryddat” med ganska många väldigt noggranna detaljer. Vilket gör att du framstår som lite geeky….
    Bjud på det isället för att grina.

Till ngt viktigare:
    Vem fan har gett dig rätten att använda ett annat typsnitt… i en annan storlek???

• lucus

Medlem
    7 juli, 2007 vid 09:45
    Eddie;395191 wrote:
    Vilket gör att du framstår som lite geeky….
    quote]

Vem är det som är lite geeky…?

• skotten

Medlem
    7 juli, 2007 vid 11:32

not Eddie anyway… you know, he is king….

• fifi

Medlem
    7 juli, 2007 vid 16:19

Heja Eddie! Steffo is back!

• jonaish

Medlem
    7 juli, 2007 vid 17:00

På steffo styr kommunisterna!

Eddie ska bli vår nya moderator, ut med patrikol!

• gh0st

Medlem
    7 juli, 2007 vid 17:40

Eddie for the win!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications