Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Prova på?
- 
		Prova på?Publicerad av tedde_o på 17 april, 2006 vid 14:25Är en kurs rätt sätt att komma i kontakt med sporten? Hur är kurserna på lasurf? Ska man ta en eller tvådagars? hbgsurfer svarade 19 år, 6 månader sedan 13 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
kurs är helt rätt sätt att börja. ingen aning om kurserna på lasurf men kan inte tänka mig att dom är dåliga. 
- 
Hejsan Hur ser det ut med kurser i norra bohuslän? Kommer vara där i sommar men verkar ju inte finnas några kurser. Var är närmaste? Finns det några andra än dom på kiteboarding.se? 
- 
Fate wrote:HejsanHur ser det ut med kurser i norra bohuslän? Kommer vara där i sommar men verkar ju inte finnas några kurser. Var är närmaste? Finns det några andra än dom på kiteboarding.se? 
- 
Tedde_o wrote:Är en kurs rätt sätt att komma i kontakt med sporten? Hur är kurserna på lasurf? Ska man ta en eller tvådagars?
- 
gh0st wrote:Ludde, när börjar ni köra igång med kurserna igen?
 när han kommer hem tror jag han ska börja
- 
gh0st wrote:Ludde, när börjar ni köra igång med kurserna igen?
 kör igång i 29-30 april men då e det fullt sen e de full rulle.
- 
Tjenare! 
 Kiteskolan i Båstad kör kiteskola varje dag.
 Du är välkommen när du vill lära dig att kitesurfa.
 2 fulla dagar med allt du behöver. En snabbkurs är inte att rekomendera, du kommer behöva tid för att lära dig behärska kiten och dess funktion.
 Gå in på vår hemsida http://www.kiteskolanbastad.se för mer information!
 Ses på vattnet!
 Viktor
- 
2 dagar? 
 Jag tycker det låter löjligt mycket.
 De flesta klarar väl sig på en heldag om inte förhållandena är allt för kassa?
- 
Eddie wrote:2 dagar?
 Jag tycker det låter löjligt mycket.
 De flesta klarar väl sig på en heldag om inte förhållandena är allt för kassa?Mmmm…och dom som har tagit himpa vimpa kurs kommer tillbax till Kiteskolanbastad och undrar varför inte dom har lärt sig säkerhets systemet. För bara det tar en dag och är den viktigaste biten!! //Marcel 
Logga in för att svara.