Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing prova slingshot 2003

• anonym-anvandare

Medlem
    9 november, 2002 vid 20:33

tjena Anders, Hugo har fran soliga cabrete, hur ar nya slingan har du testat den sjalv? nagra nya latta sma brador?

Pan, vad sager du om slingan gjort narra goa jumps?? har du kort natt mer pa psychon? har e det FETA waves o vind, varmt sadan o vi har precis avslutat dagens IKO kurs, har fatt jobb som instruktor redan, ska borja slita lite nesta vecka… vi far dessutom en digikamera och en dator o bredband poa mondag, sa da blir det lite bilder far er frusna nordbooor

Mvh
    Huggelito

• kitelife

Medlem
    10 november, 2002 vid 09:04

Visst har jag flugit som en vante 🙂 har inte X2 och jämföra med men jag tror dom är mycket lika i prestanda (iaf i utseende), AR är högre och det märks men det jag gillar bäst är att dom är så X-akta i styrning och depower (behövs bara små fina rörelser) jag kör 15 på 50 cm bom och den svänger lite bättre än wippi 10:an… hoppen blir en vanesak har inte riktigt fått in timingen ännu men det kommer 🙂

Ska nog försöka få tag på en 15,5:a (Ps) som stor drake till nästa sessong (typ 9, 13, och en ps 15,5 borde va en go kitebag).

Vi vill ha massor med bilder!!! kör som fan…

Då blir det du jag hampe och tha knife i habokiteskola hela sommaren cool.gif

Ha’re bra och mycket vind…

• anonym-anvandare

Medlem
    11 november, 2002 vid 16:51

Hej Hugo
    Vi har fått ett gäng kites fuel och gto
    Har inte provat själv men till helgen hade jag tänkt testa
    jag tycker dom ser mycket bra ut ska bli kul att testa
    brädorna kommer inte förren januari
    man har ju en favorit morph 150
    hoppas du har det gott och bra med vind
    snackade med Micke i egypten
    det har inte blåst på nästan en månad….
    ha de Anders

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications