Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pryde’s nya lyxlängare

• ola-h

Medlem
    15 september, 2006 vid 11:08

Lysande, NP introducerar en standard till för mastfotsinterface, visserligen med adapter till standard pin, men ändå. Precis vad jag har längtat efter, nu kan det ju bli lite mer djup i de klassiaka pin vs kopp-diskussionerna.

Skämt åsido, själva justeringsmekaniskan verkar skojig och även nederdelen med block och cleat ser väldesignad ut. Igen dock, den nya kopplingen mellan fot och förlängare ger mig starka Bill Gates/Windowsvibbar. Antagligen vill NP fasa ut pin bara för att North knäcks en sådan lysade ide på hur pin-systemet kan göras superhållbart (det är i alla fall min konspirationsteori).

• oscar

Medlem
    15 september, 2006 vid 11:58

Anslut er till VVP, våga vägra pryde 😀 Jag är ordförande i denna ideella förening med förnuvarande 1 medlem…..

• carrera

Medlem
    15 september, 2006 vid 14:40

Här har du en medlem till!! har nog inget i min ägo som är NP jo… just en X6 längare har jag ju hihi

• andreas-f

Medlem
    15 september, 2006 vid 18:34

Jag vill också vara med i klubben. Hade en gång ett sånt där runt mastfotsskydd men det blåste bort en kvart efter att jag köpt det, annars inte en enda Nisse P pryl.

Norths (och Chinooks) pinnemastfötter regerar. Mycket nöjd med min North iaf, kommer aldrig att byta till QR som det ser ut nu.

• s66

Medlem
    15 september, 2006 vid 19:17

Nej de klart…varför ska man köpa det bästa när man kan köpa annat skräp?

• kinetic

Medlem
    15 september, 2006 vid 19:28

Ser väl bra ut, synd bara att den är i ALU…Är det någon som vet om det går att få tag på justerbara förlängar-rör helt i kolfiber?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pryde’s nya lyxlängare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.