Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › prylar 2006, vad kör du på?
-
Melker wrote:BOW är ju för nybörjare och fattiglappar som vill ha en drake som är snäll och har stort vindregister.
mmm… och du verkar ha provat en?
det är ju det Bowen är!! STORT VINDREGISTER.Hepp//Marcel
-
Cortex wrote:Vi får väl ta en liten lättvindsmatch i sommar med Monkey 28 mot FS Speed 17. Kan ju vara kul! Får väl se om jag ids skaffa en Speed 17 Silverarrow… då j-ar. 😉 /Kaj(Tech)
bah
Venom II 19m² med full SFS, TET och BOB på fullt ös lär krossa…
Jag är på i en sån utmaning, lätt. -
Tror ju lätt att foilen vinner faktiskt, sen om det blir fs eller Venon19…
-
Cortex wrote:Vi får väl ta en liten lättvindsmatch i sommar med Monkey 28 mot FS Speed 17. Kan ju vara kul! Får väl se om jag ids skaffa en Speed 17 Silverarrow… då j-ar. -) /Kaj(Tech)[/quote wrote:
bah
Venom II 19m² med full SFS, TET och BOB på fullt ös lär krossa…
Jag är på i en sån utmaning, lätt.Jag ställer upp med min 7.5m2 ukrainska !
-
haha.. Som att tävla i vem som kan köra mantorp runt med minsta motorn i bilen.. gäsp! 😉
-
Milkman wrote:haha.. Som att tävla i vem som kan köra mantorp runt med minsta motorn i bilen.. gäsp! 😉
Exakt
…………………………. -
Tja hellre puttra runt banan än att sitta på sidan av den… utan motor överhuvudtaget. 🙂
/Kaj(Tech)
-
Cortex wrote:Tja hellre puttra runt banan än att sitta på sidan av den… utan motor överhuvudtaget. 🙂
/Kaj(Tech)
ah
egentligen, det vete fan alltså.
Nån gång ibland så kanske kanskeMen jag får nog kliva ut ut garderoben och erkänna att jag för det mesta hellre sitter i gräskanten och dricker iskall pilsner.
-
Jävlar vilken alkis du skulle bli om du bodde i Mälardalen i så fall… 😉
Du ska väl få testa en riktig lättvindskite i sommar så får du se om det var fullt så trist som du trodde.
Tanken slog mig igår att det borde funka fint att öva körning på sliders i lättvind med stor kite… ska testas i sommar.
/Kaj(Tech)
-
japp, har lite drag åt det hållet ibland 🙂
sen är det ju rätt olika hur man definierar lättvind, en del säger allt under 8 sekundmeter medans andra hävdar att det roliga faktiskt börjar redan vid 6 m/s.
-
mrmille wrote:japp, har lite drag åt det hållet ibland 🙂
sen är det ju rätt olika hur man definierar lättvind, en del säger allt under 8 sekundmeter medans andra hävdar att det roliga faktiskt börjar redan vid 6 m/s.
det e roligt att surfa steffo även om att det inte blåser och är minusgrader, helt klart en definitionsfråga
Logga in för att svara.