Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing PUNGEN MÅNDAG!

• PUNGEN MÅNDAG!

Publicerad av judo-freddan på 6 juni, 2003 vid 21:51

I alla fall för västkustborna verkar det som. Ska själv ut på Varamon, Vättern om min flickvän släpper iväg mig. Blåser det bra där kan det bli 2m vågor. Inte illa för en sjö.. Någon annan som ska dit?

judo-freddan svarade 22 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • markram

Medlem
    6 juni, 2003 vid 22:02

YESS!
    Då skall jag klippa ögonfransarna, och rigga 6,0 på lilla slalomen om det blåser +14 cool.gif!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juni, 2003 vid 06:34

HÄÄÄÄRLIGT DÖÖÖÖ!!!

• stinger

Medlem
    7 juni, 2003 vid 08:18

Håller prognosen så sticker jag dit. Ser ut att bli bästa tänkbara vindriktning för Varamon.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juni, 2003 vid 08:29

Jag undrar om det alltid blir bra vid sydvästlig kuling vid Varamon? Jag har hört att det kan bli riktigt grymt då dock är det känsligt för att det är sw-riktning. Stämmer detta??? När det är rätt vindriktning funkar det då att hoppa inne i viken??

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juni, 2003 vid 08:30

Jag undrar om det alltid blir bra vid sydvästlig kuling? Jag har hört att det kan bli riktigt grymt då dock är det känsligt för att det är sw-riktning. Stämmer detta??? När det är rätt riktnin funkar det då bra att hoppa inne i viken??

• judo-freddan

Medlem
    7 juni, 2003 vid 11:27

Stämmer ganska bra. Har inte sett att det har blivit lika stort då det kommer från norr. Funkar att hoppa inne i viken men bäst blir det i norra viken vid udden där Varamon ”tar slut.” I Augusti förra året var det helt episkt. 1.5 till 2m spetsiga genomskinliga vågor..

• judo-freddan

Medlem
    7 juni, 2003 vid 11:28

Kul! Om du ser en vit Peguot Boxer, kom förbi och säg hej!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing PUNGEN MÅNDAG!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.