Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › PWA 2007. Nytt Event! Tiree!
-
PWA 2007. Nytt Event! Tiree!
Publicerad av adde på 12 april, 2007 vid 10:00JEpp det är sant. Läs mer
dr-masse svarade 18 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Kul med ännu en potentiellt grymt bra vågtävling. I Europe dessutom.
/Magnus -
Faktiskt så känns det som att det, med lite tur, kan koras en redigt värdig vågchef i PWA för första gången på ett bra tag! Roligt!
-
@dr Masse 375907 wrote:
Faktiskt så känns det som att det, med lite tur, kan koras en redigt värdig vågchef i PWA för första gången på ett bra tag! Roligt!
Både 05 och 06 hade värdiga vinnare i mina ögon. Scott fick ju titeln på en (pozo) och en halv (sylt) stege 04 – där kan jag hålla med om att det var för lite. Därmed inte sagt att Scott inte var värd titeln
-
Redigt värdig vågchef pratade vi väl? Då ser i alla fall jag gärna minst 3 tävlingar på bra vågställen kryddat med lite onshore/hårdvindshoppande för att kröna den bäste!
Skulle Guincho funka och Tiree leverera bra, kryddat med Pozo och Sylt, så kan det med Monster Kap Verde och Aloha Classic som potentiellt avslut bli den bästa vågsäsongen någonsin…
När hade PWA någe liknande på kalendern senast? Känns som om man måste tillbaka över 10 år för att hitta någe liknande…
06 Guincho, Pozo och Aloha. 05 Guincho (Sylt inget resultat)
05 Jeep Hawaii, Guincho och Pozo (Sylt ej helt genomfört)
04 Pozo och halv Sylt
03 Pozo och Sylt, med Angulo som champ efter 2 events utan riktiga ”vågförhållanden”
Logga in för att svara.