Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Q-PowerLines till kite-skolor…

• Q-PowerLines till kite-skolor…

Publicerad av zebulon på 26 april, 2003 vid 20:43

Hej!

Kan erbjuda alla seriösa kite-skolor, Q-PowerLines till wholesale-pris minus 30% (frakt tillkommer). Detta är ett grymt erbjudande då varken jag eller PowerLine Sports tjänar ett öre. Vad är då haken? Ja, det här är ett ’promotion-offer’ där tillverkaren hoppas att det ska betala sig i långa loppet. Antalet spolar är begränsat till de antal ’bars’ skolan har för undervisning. PowerLine sport skickar med ett par klistermärken & tar med Er på sin WEB-sida–that’s it!

Maila mig om Ni är intresserade. Kommer att beställa om ca 2 veckor!

/JOnas
    draw.ahead@chello.se

anonym-anvandare svarade 22 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2003 vid 09:39

tjena

Jag kan vara intresserad av att köpa ett par. vi hörs per mail

Hugo
    Haboljung.com

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2003 vid 14:17

Tja skulle som privat person vilja köpa linorna fattar att jag inte kan få dom till samma förmånliga pris men vad skulle det kosta att köpa dom till en 4 linors kite?
    Hur köper man dom skälv bor jag i stockholm på söder ser att du också bor i stockholm harså man slipper kanse frakt.
    maila gärna mig på h_hellman@hotmail.com

• zebulon

Medlem
    27 april, 2003 vid 20:31

Hej!

Gå in på Powerline Sports hemsida & titta vilken typ av lina du är intresserad av. Smartast är helt klart att köpa spools (rullar) och kapa till linorna själv. Har rätt begränsat hemma nu (ett par line-sets) men kommer att ta hem ordentligt inför sommaren. Vår site kommer att vara online inom kort!

Mvh, Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2003 vid 07:29

Hur definieras ”seriösa kite-skolor”? Vad skulle en 500′ rulle Q-PowerLine High Vis kosta till min utbildningsutrustning?

/Tobbe

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications