Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Råå i vårt hjärta
-
Råå i vårt hjärta
Publicerad av larssa på 24 augusti, 2004 vid 08:46en geuo dau pau Råå
backe svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Ååååååå!!!!!!!!!!!!!!!
Man blir fanemaj tårögd alltså. Varför va ni inte där och körde på Söndagen? Jag satt och lunchade i hamnen och va skitsugen, men vågade inte eftersom det va tösens födelsedag. Bra vind annars.
När kommer ni hit? -
Bra bilder, men tror jag skall säga upp mitt sponsoravtal med pizzabomb!
-
Det är trist när man har problem att hålla uppe vikten. Prova den Ukrainska specialiten, salt grisflott doppad i vitt choklad. Där snackar vi bomb…
-
Härligt att se dig på vattnet igen Bengt eller det var kanske inte så längesen?
-
En månad ung. tänkte nästan sluta ett tag pga diverse orsaker, men lusten tog över, sista 2 veckorna har det blivit hyffsat mycket!
Du får ta och komma upp en dag, skulle vara trevligt!Mvh Bengt N -
Svar till:
Råå i bakgrunden
[/ QUOTE ]
Martin B ”Mr. Airush” -
Ja det hade varit kul har själv starkt funderat på att sälja skiten håller fortfarande på med att försöka ta höjd och köra fram och tillbaka har inte lärt mig mer nu än vad jag hade efter två månader så jävla tröstlöst, när alla andra kör så promenerar jag omkring bland tången. Ger det denna sässongen med sen börjar jag knyppla istället.
-
Va är det för inställning? Köp en ny bräda istället. Iconen är ju jättesmal. 38 bred ska det va. Har beställt en tablas 128×38.
-
Sant men man blir så jävla trött på¨det ibland får väl göra som du säger. Blev tre timmar i vattnet idag och 30 min på brädan.
-
Träna lite efter båt om det bara är brädkontrollen som behöver slipas lite på sen kan det bli enklare.
-
Den biten lossnade fantastiskt bra när jag bytte till min Jimmy Lewis bräda( Custom Mod III 143X41, konkav botten), provade även ”Nixas” 9 board, även den var lättplanad, har ej provat tablas, men de ser fina ut! Du får komma och Testa JL brädan, jag tror att du kommer att älska den//Mvh Bengt N
Logga in för att svara.