-
Rågelund idag månd 26/5
Ngn som är på gång? Tänkte dra dit snart. Har bil och kan erbjuda skjuts från Götet. Annars åker jag gärna med ngn annan.
/Johannes 070-339 56 20
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rågelund idag månd 26/5
Ngn som är på gång? Tänkte dra dit snart. Har bil och kan erbjuda skjuts från Götet. Annars åker jag gärna med ngn annan.
/Johannes 070-339 56 20
Satan… Kan ej idag. Arbete på g. Körde förbi viken innan. Ingen bra riktning så ta Rågelund.
/Christian
Jag, Fredrik och Johan kom precis från Rågelund… Eftermiddagen funkade ganska bra faktiskt… Var en del underpowerad med en wipika airblast 16kvm (~90kg)
Honk!
Skall ni dit imorgon oxå kanske? Hör av er i så fall.
Har precis avslutat skolan för resten av livet hoppas jag, så nu finns det helt plötsligt massor av tid för kite. Senaste månaderna har jag varit nergrävd i böckerna, men nu ser det ljusare ut.
/Johannes
Johannes: Jag kan inte annat än att säga Grattis
Dax att börja jobba nu då kanske?.. Se till att skaffa ett jobb där du kan flexa lite hit och dit, det är guld värt!
Verkar inte blåsa så bra idag… får förmodligen vänta tills på fredag..
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser