Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rågelund Local *Henke*
-
Jo det är ju klart att vi som försöker bidra med bilder och filmer och vettiga svar skall söka hjälp!
Sen så skall alla gnällerövar som bara klagar på allt och alla få härja fritt och förstöra för alla andra.
Jo du verkar ha koll på läget du. -
best dissades väl rätt bra. läs tråden igen.
hehe, fan va gött de e med steffo, alla sitter å smågnäller på varann å sen e de inte nån som säger flaska om de på stranden.
tycker vi satsar på livesteffo i habo till helgen å spyr galla om alla andra märken innan vi tar ett gött slagsmål om saken! -
Men Patrik kommer du inte ihåg i skolan att de som blev retade var de som jagade mobbarna och skrek mest.
Dom som sket i det var ju inte roliga att reta.
Om du inte tänder så förbannat på allt som annonyma skriver så lär det inte bli så mycket liv och diskutíon.
Håll dig passiv och svara inte på idiotinlägg som till och med inte vet vad det handlar om.
För det andra så tror jag Mattias kan skilja på en Torch och en Raven.
Det bli ju fan bara mer tjabb och skit man inte vill läsa. -
Svar till:
best dissades väl rätt bra. läs tråden igen.
hehe, fan va gött de e med steffo, alla sitter å smågnäller på varann å sen e de inte nån som säger flaska om de på stranden.
tycker vi satsar på livesteffo i habo till helgen å spyr galla om alla andra märken innan vi tar ett gött slagsmål om saken![/ QUOTE ]
Ok du ska filma då eller
-
Helt rätt och det är typ 2-3 st som gnäller på allt och alla hela tiden. Måste försöka att inte reta mig på dom du har helt rätt!
Så jävla tråkigt att det finns sånna människor bara! -
men det e ju såå jävla kul, du retar dig som fan på dem ändå! du kan ju inte låta bli… hej hopp gummisnopp!
-
se sanningen i vitögat, du saknar självkritik.och brickan har helt och hållet rätt. jag tycker de e så in i helvetes jävla roligt att läsa varenda gång du svarar på nått jag har skrivit. eller för övrigt andra nu för tiden också som insett vilken guldgruva av humor detta är.
-
hohoh nice!
Här har ni mig
http://www.xtrm.se/profil/137/galleri/29/
Fast wakeboard, kommer in lite kitebilder där snart. Fräscha bilder än en gång!
-
porlamar haha, fyfan vilket rövartillhåll, måste passat som handen ihansdken
Logga in för att svara.