Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rågelund Local *Henke*
- 
Så länge det finns negativa respektlösa skitstövlar här så är risken stor att jag inte kan hålla mig men jag skall försöka! 
 Tänk så olika humor man kan ha!
- 
nu stämplar jag ut från denna tråd  
 ha kul nu alla å glöm inte att kita massor …
- 
Det e ju knappast 3-4 stycken som stör sig på dina inlägg men som alltid kul läsning 
- 
Klarar jag inte tentan på fredag ska jag stämma er allehopa för att ni stulit min tid. Fattar ni inte att patrik bara posthuntar  Stackars Mat 
- 
Svar till: 
 Stackars Mat [/ QUOTE ]    Allt lungt för min del! /Mat en bild till  
- 
vad är det för tapebit han har på brädan? måste vara dålig kvalle  
- 
”FREDDAN, har du peeengar???” ”Freddan, har duu koondoomeeer???” ”Haa nåån seett min klocka???” Uderbara citat från Porlamar, alla med bred göteborgska så klart… 🙂 Patrikols diskussion är ju svinskoj, sluta säga åt honom att lugna ned sig. Hans utbrott gör ju Steffo till den bästa humorsiten! //Chrillo 
- 
haha har du inga fler bilder o koppla till det?? Ang. patrikol så hade det ju aldrig blivit en så här rolig tråd om inte han måste kommentera exkat allt som skrivs, keep it up… 
- 
Svar till: 
 ”FREDDAN, har du peeengar???” ”Freddan, har duu koondoomeeer???” ”Haa nåån seett min klocka???” Uderbara citat från Porlamar, alla med bred göteborgska så klart… 🙂 //Chrillo [/ QUOTE ] Så så nu gräver vi inte så djupt i det förgågna… 
- 
Svar till: 
 ”FREDDAN, har du peeengar???” ”Freddan, har duu koondoomeeer???” ”Haa nåån seett min klocka???” Uderbara citat från Porlamar, alla med bred göteborgska så klart… 🙂 //Chrillo [/ QUOTE ] HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Svar till: 
 Patrikols diskussion är ju svinskoj, sluta säga åt honom att lugna ned sig. Hans utbrott gör ju Steffo till den bästa humorsiten! [/ QUOTE ] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH-HOSTHOST-HAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA haha 
Logga in för att svara.