Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rågelund Local *Henke*
-
Så länge det finns negativa respektlösa skitstövlar här så är risken stor att jag inte kan hålla mig men jag skall försöka!
Tänk så olika humor man kan ha! -
nu stämplar jag ut från denna tråd
ha kul nu alla å glöm inte att kita massor … -
Det e ju knappast 3-4 stycken som stör sig på dina inlägg men som alltid kul läsning
-
Klarar jag inte tentan på fredag ska jag stämma er allehopa för att ni stulit min tid.
Fattar ni inte att patrik bara posthuntar
Stackars Mat
-
Svar till:
Stackars Mat
[/ QUOTE ]
Allt lungt för min del!
/Mat
en bild till
-
vad är det för tapebit han har på brädan? måste vara dålig kvalle
-
”FREDDAN, har du peeengar???”
”Freddan, har duu koondoomeeer???”
”Haa nåån seett min klocka???”
Uderbara citat från Porlamar, alla med bred göteborgska så klart… 🙂
Patrikols diskussion är ju svinskoj, sluta säga åt honom att lugna ned sig. Hans utbrott gör ju Steffo till den bästa humorsiten!
//Chrillo
-
haha har du inga fler bilder o koppla till det??
Ang. patrikol så hade det ju aldrig blivit en så här rolig tråd om inte han måste kommentera exkat allt som skrivs, keep it up…
-
Svar till:
//Chrillo
[/ QUOTE ]
Så så nu gräver vi inte så djupt i det förgågna…
-
Svar till:
//Chrillo
[/ QUOTE ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Svar till:
Patrikols diskussion är ju svinskoj, sluta säga åt honom att lugna ned sig. Hans utbrott gör ju Steffo till den bästa humorsiten!
[/ QUOTE ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH-HOSTHOST-HAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA haha
Logga in för att svara.