Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › rågelund – nu?
-
rågelund – nu?
Publicerad av sarajonsson på 14 juni, 2005 vid 10:40Någon som tänkte åka till Rågelund nu? idag? hade vart skönt om det var nån mer där. funkar rågelund nu? syd / sydväst // sara o sanna
annapanna svarade 19 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Torkel eller draget funkar bättre. Har just kört 3 timmar nere i torkelstorp. Bra tryck i 10an…
-
dig kan man lita på bodhi. Vet ingen som förstör en arbetsdag som Du.
Ha ha, keep it up bro
fick du mitt pm ella? -
någon som är där nu som ni vet eller skall dit snart? funderar på att sticka nu e ju till och med sol=) och vinden ser ut att vara bra för torkelstorp.. henke
-
Nån som har koll på vinden?? Onsalamätaren har ju dött och i gbg känns det som vinden har minskat.
-
för mig fungerar onsala mätaren… ser ut att blåsa ungefär 9 i medel och sydost.. skall någon dra ner? henke
-
Var ligger Rågelund, Torkelstorp o Draget? Kan man köra som nybörjare där eller är det en massa sten o skit?
-
gå in på swell.se och sen tips och sedan kit spots i sverige så hittar du vägbeskrivning.. går på båda ställen att köra även om det inte är exemplariskt för nybörjare..
-
Onsala mätaren visar bara ett rakt sträck på grafen för dom sista 30-60 min ungefär dvs den visar exakt 9.3 m/s eller nåt men det lär knappast stämma
-
någon som vet om det är nån där eller som tänker åka ner och chansa på att det finns vind???
-
Är sugen på att åka ner men väntar i vilket fall tills efter de värsta köerna då jag måsta ta mig genom stan.
-
när åker du i sådana fall funderar på att sticka nu då jag inte tror vinden kommer hålla för ikväll ingen som vet om någon är i torkel eller draget??
-
Åker i så fall om en kvart eller så, fast det tar mig nog ca 40 minuter ner… Nån som vet ifall det går att köra nu överhuvudtaget?
-
verkar inte som om någon vet men ser ju ut att vara vind i alla fall.. åker snrt ner och kollar e ju så fint väder..
Logga in för att svara.