Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Rangsta brygga i morgon ?
-
Rangsta brygga i morgon ?
Publicerad av bjornen på 20 april, 2007 vid 15:32Någon som åker till Rangsta brygga i morgon förmiddag. Det ska bli sol så den värmer nog lite i dessa kyliga vindar. Vore kul med lite segling
//Björn
getwet svarade 18 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag är riktigt sugen.. får se vilket slags väder man vaknar till.
//Micke
-
jag skall däcka om bilen vid 10 och tänkte ta mig ut till Rangsta efter det. har mina grejor på lisö (söder om rangsta) så jag måste ta en omväg och hämta dem först. kommer väl till rangsta vid ca 12-tiden skulle jag tro. borde hinna köra några repor innan det blir för kallt.
-
Sol och 13 m/s på landsort. Jag åker dit runt 10-11 tiden.
//Björn
-
jag borde vara där runt 12, seglar gärna inte ensam i denna kyla. hoppas solen värmer en del
-
Bilen är packad och jag åker om 10 minuter. En fråga: hjälper det att ha underställ i våtdräkten (100%polyester) eller blir det bara kallare ?
//Björn
-
Tjena jag dra till Rangsta nu GetWet hakar du på?
MickeÖ
SWE-707 -
Japp, kommer lite senare. Väntar på mer värme. Har 2.5 grader här hemma nu!
-
@Bjornen 378099 wrote:
Bilen är packad och jag åker om 10 minuter. En fråga: hjälper det att ha underställ i våtdräkten (100%polyester) eller blir det bara kallare ?
//Björn
hade underställ igår och jag frös inget, däremot så prova jag inte utan heller?
förhandlingar pågår me frun kanske kommer man till rangsta snart.edit allt tyder på att förhandling förlorasdes trots man städa toan
blir till att åka o titta på en ny f…ing soffa istället -
@Mården 378105 wrote:
hade underställ igår och jag frös inget, däremot så prova jag inte utan heller?
förhandlingar pågår me frun kanske kommer man till rangsta snart.edit allt tyder på att förhandling förlorasdes trots man städa toan
blir till att åka o titta på en ny f…ing soffa iställetKanske dags att titta på ny fru istället för ny soffa….:wink:
-
andra fruar tittar jag jämnt på, men dom får jag alldrig provligga,
enklare att få prova soffor med min charm o utsende.själv då vågade du dig ut ikylan?
-
rangsta var ok, varmt på stranden men kallt i vattnet. vinden räckte till mellan 5 och 6 kvm. kanske 6 seglare som var där, sällan alla på vattnet samtidigt dock, troligen pga kylan och kramp.
-
Det var lite kyligt som sagt.Har fortfarande inte fått tillbaka känseln i fingrarna :P..kanske lika bra. då är det ju bara att köra vidare utan handskar ..
//Micke
-
Till Mården
Nä….förstod att det skulle vara för kallt. Drack Champagne istället:wink:
Logga in för att svara.