Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rapport från dagens vindsurfing tack!

• Rapport från dagens vindsurfing tack!

Publicerad av tropic på 14 september, 2005 vid 18:04

Idag har det fasen blåst pung på många ställen i Sverige. Jag vill se bilder och höra historier från dagens äventyr! Själv hann jag med en sväng på morgonen. Inte mycket att ha här i en liten insjö, men när det väl friskar i i byarna blir det riktigt bra träningsförhållanden…helt platt. Lay down sitter fasen snart…

anders_hoffman svarade 20 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • lolve

Medlem
    14 september, 2005 vid 18:11

jaför fan .. hann inte heller lång pga seglet pajja:(
    så de skulle bli kul att se lite bilder på några som lyckas!!

• anders_hoffman

Medlem
    15 september, 2005 vid 10:01

Började dagen med 1,5 timmars morgonsurf på Tykö Brygga, Lidingö, bra planing med 6,9 stundtals överriggad.. Drog till Björkvik direkt efter skolan, där kördes det överriggad 4,0.. Då jag har 5,8a som minsta var det bara att rigga på med MKT nedhal.. Testade en repa.. Men det gick inte.. gick verkligen inte att hålla i.. Bara att rigga ner o åka till Tykö igen, körde fram till 19-19.30 där med bra tryck i 5,8an, men VÄLDIGT byigt!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications