Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rapporter!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 15:16

jag måste bara säga att det är så tråkigt när man inte skriver med sitt namn, för då vet man ju inte vem det är som man svarar på (egen slutsats!)
    Jag var också i askim, men jag vet ju inte vem du är, så jag kan ju inte skriva ngt vettigt som svar.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 20:37

På vilket sätt påverkar inläggets upphovsman hur förhållandena varit i Askim?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2001 vid 20:52

Nej just det ja
    tänkte inte på det.
    jaja skit i det nu.
    det var bra i alla fall.

• fredrik-b

Medlem
    7 januari, 2001 vid 22:01

Körde Apelviken en timme på eftermiddagen… Det var 5+ i luften och typ 5+ i vattnet. Riktiningen var SSV (cross onshore från vänster) med ungefär huvudhöga vågor. Körde 5.0 Zone och en Rrd Mpe254, vilket var bra ibland och tokunderriggad vid vissa tillfällen. Annars var det en helt okej årets första surf med några framåtar och annat kul, En jäkligt efterlängtad Surfdag, Här nere(uppe) har vi haft -10 och vindstilla senaste månaden. Men det var ruskigt kallt om man trillade i rejält och fick simma lite. Efter en timma så dog vinden lite mer och jag gick upp…och tro fan att när man riggat ner och bytt om så ökar vinden igen=)…men denna gången fick det vara…Det enda tråkiga var bara att halva Varberg åkt iväg till varmare breddgrader så det var väldigt tomt i Viken…Men men, ser ut att bli bra med vind imårrn med så då ska jag ut några timmar…Beffen jag ringer! Ha det!
    MVH
    Fredrik B

• klepper

Medlem
    8 januari, 2001 vid 12:57

Jag heter Anders och seglade Naish med F2Xantos.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications