Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Re: Calle B och anonym

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2002 vid 14:33

Hehe det här är ju underbart… Flagg kvalite, storlek blablabla. Stod på bräda första gången 1983, kommer ihåg det som igår… Sedan har det blivit stötvis med lite ”lugna” år i mellan. Men ALDRIG har jag SLUTAT titta på dessa teckan till vind. Blev till och med förbannad och skällde på mackpersonalen som efter många år med ”bra” flaggor helt plötsligt tog bort dom.. Jag skulle nog vilja efterlys fler flaggor så man kan få sig en så ”säker” prognos som möjligt.
    Vad gäller resten av snacket på inlägget kan jag ju bara säga ”chacka chacka” vad hände med tiden då det inte fanns heta brädor, trendiga prylar och hippa personer. Antingen var man surfare eller så var man det inte. Var man det inte var man alltid välkommen att bli en. Behöver inte vara svårare än så!! eller??

• jonasp

Medlem
    15 oktober, 2002 vid 17:05

Det här går att snacka länge om.
    Vikten på tyget hos flaggan kan ju spela in. Samt hur tätt det är och hu fladdrig den blir.

• sirjohnirie

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 15:30

En annan ”förhoppningsingivare” som inte är nämd än är när man ser ”undersidan”(av löven) på lövträd och dyl. Det brukar tyda på minst 7,0 cool.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Re: Calle B och anonym

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.