Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing recensera surffilmer

• recensera surffilmer

Publicerad av styret på 31 december, 2004 vid 11:43

nu har det visserligen blivit mycket surf dom sneaste veckorna men snart lär isen lässa sej här hemma iallafall och då får man bädda ner sej i soffan och kolla på surffilm efter jobb och skola istället.

jag tänkte att folk kan väl recensera och betygsätta lite surfrullar så man vet vad man bör lägga pengar på, det är ju inte billga grejer.

styret svarade 20 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • styret

Medlem
    31 december, 2004 vid 11:53

jag börjar då.

film: The Hustlers Convention
    köpt från iceman.se för 299 bagare.

njae. jag tyckte namnet lät så störtballt så det måste ju vara fina grejer det här.
    jag vart besviken, med det balla namnet skulle man kunnat bygga upp en riktigt fet rulle med lite plojig story och lite mer känsla av just hustlers i. extramaterialet visar att dom hade gott om sånt material att klippa in.
    sen lite jobbit med så mycket effekter och grejer. den känns lite för homemade för det priset.

dock är slamsessionen på slutet riktigt skoj, witeys part i extramaterialet är en jävligt skoj (skum som fan men skoj) grej.

ett par riktigt feta moves, karin jaggis vurpa i hennes mauidel och extramaterialet räddar filmen bra.

den får 2,5 Styren (jag snodde knattes festliga betygsbenämning) av 5 möjliga pga det höga priset i jämförelse till filmen.

(hoppas jag inte låter allt för negativ, trots allt är det ju hur gutt som helst att folk tar sej tid och lägger ner dom stora pengar det bör handla om för att göra en sån här film).

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications