Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Recensioner
- 
		RecensionerPublicerad av larssa på 2 augusti, 2009 vid 22:25Såg att det faktiskt finns en kategori här på steffo som heter recensioner, men tyvärr är det inte många som lagt in några. Kan inte fler lägga upp recensioner på era prylar? Här är lite andra tester för dom som e intresserade: http://www.kiteworldmag.com kitelife svarade 16 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
På kiteworld är det snarare fråga om ”infomercials”. Det är inte några kritiska granskningar om man säger så =) 
- 
Ja kom igen… skriv några rader om era favorit prylar! Och då gärna Slingshot som ligger närmast hjärtat *ler* (gammal vana), eller har ni gått och blivit Naishoholics allihopa :tongue: ( jag börjar; ser juuh ut som någon tagit en tugga ur framkanten på dom ! va fan e det bra för? hehe ) är det ingen som kör med Wainman Hawaii ? Obs Alla grejor är intressanta, om ni inte hypar kan man inte bli intresserad! 
- 
Jag har plitat ner några rader som skall vara mitt bidrag till en brädrecension. Måste väl vara fler som har 2009-års brädor? 
- 
Kan recensera mina kites efter att ha provat en massa 09 SLE/BOW/Hybrid/whatevva’. Kan konstarera att mina -06 JN Prima Donna är bland det goaste jag kört…. fortfarande! Vill med detta illustrera att allt kokar ner till smak o nästa års grymmekite kommer bli förra årets skitkite… som vanligt. Ut o prova polarnas/leverantörernas kites! Hatman af AC 
- 
haha, top 3 oldies: 3. plats: 
 EH wave 9kvm -052. plats: 
 Rhino II 12kvm -031. plats, värdens genom tiderna roligaste kites 
 Peter Lynn ARC -01 6.2 + 8.4 + 11.2 stackade på varandra med 35m linor, alla omsydda på 3 sätt och egenhändigt knutna bridles och 80cm hembyggd bom…
- 
EH Wave 11 -05 och JN Primadonna -05 var båda sjukt fina kites 🙂 
- 
Primadonnarna är/var sjukt bra kites! Tyvärr lite kvalitetsproblem på första generationen, bl.a. bananstruts! 🙂 
- 
dadil;564426 wrote:haha, top 3 oldies:3. plats: 
 EH wave 9kvm -052. plats: 
 Rhino II 12kvm -031. plats, värdens genom tiderna roligaste kites 
 Peter Lynn ARC -01 6.2 + 8.4 + 11.2 stackade på varandra med 35m linor, alla omsydda på 3 sätt och egenhändigt knutna bridles och 80cm hembyggd bom…hell Yeahh det kommer jag ihåg . . . det var inte mina gammla luftmadrasser du köpte *ler* men 630 , 840 , 11,5 var dom? grön orange och gul i den ordningen . . . 
- 
KiteLife;564563 wrote:hell Yeahh det kommer jag ihåg . . . det var inte mina gammla luftmadrasser du köpte *ler*men 630 , 840 , 11,5 var dom? grön orange och gul i den ordningen . . . haha, 630 stämmer nog, däremot var det definitivt 1120. jag köpte en packe med gamalt skit av dig. det var en ännu mindre också, 460? den var typ neongul. jag har kvar en 630 eller två om nån är intresserad… men då får ni betala bra. 
- 
dadil;564652 wrote:haha, 630 stämmer nog, däremot var det definitivt 1120. jag köpte en packe med gamalt skit av dig. det var en ännu mindre också, 460? den var typ neongul.jag har kvar en 630 eller två om nån är intresserad… men då får ni betala bra. ja du har rätt… det var nog min gammla wipika som var 11.5 :crazy: köpa? skulle vara för och arrangera en ” sacrificial ARC burning ” då kanske :cool2: 
Logga in för att svara.