• Recensioner

Publicerad av larssa på 2 augusti, 2009 vid 22:25

Såg att det faktiskt finns en kategori här på steffo som heter recensioner, men tyvärr är det inte många som lagt in några. Kan inte fler lägga upp recensioner på era prylar?

Här är lite andra tester för dom som e intresserade: http://www.kiteworldmag.com

kitelife svarade 16 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • sourra

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 23:22

På kiteworld är det snarare fråga om ”infomercials”. Det är inte några kritiska granskningar om man säger så =)

• kitelife

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 10:09

Ja kom igen… skriv några rader om era favorit prylar!

Och då gärna Slingshot som ligger närmast hjärtat *ler* (gammal vana), eller har ni gått och blivit Naishoholics allihopa :tongue: ( jag börjar; ser juuh ut som någon tagit en tugga ur framkanten på dom ! va fan e det bra för? hehe )

är det ingen som kör med Wainman Hawaii ?

Obs Alla grejor är intressanta, om ni inte hypar kan man inte bli intresserad!

• skotten

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 12:46

where did all this naish hype come from anyway?

• larssa

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 13:54

Jag har plitat ner några rader som skall vara mitt bidrag till en brädrecension. Måste väl vara fler som har 2009-års brädor?

• hatman

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 11:13

Kan recensera mina kites efter att ha provat en massa 09 SLE/BOW/Hybrid/whatevva’.

Kan konstarera att mina -06 JN Prima Donna är bland det goaste jag kört…. fortfarande! Vill med detta illustrera att allt kokar ner till smak o nästa års grymmekite kommer bli förra årets skitkite… som vanligt.

Ut o prova polarnas/leverantörernas kites!

Hatman af AC

• dadil

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 21:28

haha, top 3 oldies:

3. plats:
    EH wave 9kvm -05

2. plats:
    Rhino II 12kvm -03

1. plats, värdens genom tiderna roligaste kites
    Peter Lynn ARC -01 6.2 + 8.4 + 11.2 stackade på varandra med 35m linor, alla omsydda på 3 sätt och egenhändigt knutna bridles och 80cm hembyggd bom…

• neven

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 07:11

EH Wave 11 -05 och JN Primadonna -05 var båda sjukt fina kites 🙂

• skanepaul

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 08:42

Primadonnarna är/var sjukt bra kites! Tyvärr lite kvalitetsproblem på första generationen, bl.a. bananstruts! 🙂

• kitelife

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 16:43
    dadil;564426 wrote:
    haha, top 3 oldies:

3. plats:
    EH wave 9kvm -05

2. plats:
    Rhino II 12kvm -03

1. plats, värdens genom tiderna roligaste kites
    Peter Lynn ARC -01 6.2 + 8.4 + 11.2 stackade på varandra med 35m linor, alla omsydda på 3 sätt och egenhändigt knutna bridles och 80cm hembyggd bom…

hell Yeahh det kommer jag ihåg . . . det var inte mina gammla luftmadrasser du köpte *ler*

men 630 , 840 , 11,5 var dom? grön orange och gul i den ordningen . . .

• dadil

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 23:26
    KiteLife;564563 wrote:
    hell Yeahh det kommer jag ihåg . . . det var inte mina gammla luftmadrasser du köpte *ler*

men 630 , 840 , 11,5 var dom? grön orange och gul i den ordningen . . .

haha, 630 stämmer nog, däremot var det definitivt 1120. jag köpte en packe med gamalt skit av dig. det var en ännu mindre också, 460? den var typ neongul.

jag har kvar en 630 eller två om nån är intresserad… men då får ni betala bra.

• kitelife

Medlem
    7 augusti, 2009 vid 09:15
    dadil;564652 wrote:
    haha, 630 stämmer nog, däremot var det definitivt 1120. jag köpte en packe med gamalt skit av dig. det var en ännu mindre också, 460? den var typ neongul.

jag har kvar en 630 eller två om nån är intresserad… men då får ni betala bra.

ja du har rätt… det var nog min gammla wipika som var 11.5 :crazy:

köpa? skulle vara för och arrangera en ” sacrificial ARC burning ” då kanske :cool2:

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.