- 
		Recensions sidan va int så updated!Så jag lämnar mig åsikt här. Naish 2009 brädorna är som många vet tillhanda sen ett tag tillbaka för att köpa hos bland annat fahléns. Har haft under en tid möjlighet att köra på Thornen ett tag och igår provade jag den och SOL brädan under samma session. SOL:en överraskade mig med sin mjukhet och följsamhet i vågorna. Om man int kör vågis så skulle jag helt klart köra SOL:en. Int ett enda felskär trots att tyngdpunkten var lit hursomhelst ute för mig igår 😀 Mjuka landningar över vågorna och den är kanske inte något man poppar med direkt men en skön bräda som är förlåtande. Ingen tanke på att den var tung, vilket är en definitionsfråga, men tycker att den passa tjej som kille och gammal som ung. Bytte sista stunden till Thornen och då va de lit mer rock´n roll på vattnet, plattvattnet förståss. För mig tycker jag att den är för hård men vilken popp, gäller bara att vara beredd på att de blir till ah flyga av, landa e en annan fråga. Den väger men kring detta finns det delade meningar, för mig som int gör så mycket avancerat än hjälper det mig i raileys och i back/front rolls har jag int haft någon tanke kring detta. Finns flera som skulle kunna fylla på här. Nu siktar jag på att lära mig min beg vågis, tack Sam, och få några fina dagar i kylan strapless!:santa: 
Logga in för att svara.