Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › recention av nomad
- 
		recention av nomadPublicerad av debkausf på 1 augusti, 2009 vid 11:22http://www.surfers.se/sv/peps_om_nomad.htm 
 Kanske sent ute men iafkitelife svarade 16 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar
- 
			18 Svar
- 
Gillar den mä. Skall bara tjoffa på pro-kitet sedan blir den fulländad 
- 
debkåusf;563431 wrote:Gillar den mä. Skall bara tjoffa på pro-kitet sedan blir den fulländadPro Kitet ?? 
- 
danielnilsson;563443 wrote:Pro Kitet ??http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2358317&sid=f3f61f95f8d0be1e4b1ff72879f27021 Pro bar upgrade kit 
- 
Så man kopplar förbi IDS och får en roterande chickenloop? Är det inte risk att loopen vrider sig då så det blir meckigt att kroka i? 
- 
Hehe visste inte ens att det fanns ett sånt här kit. Jag gör alltid sånt själv direkt på nya grejer, slakta och bygg ihop Pepe Custom style bara. Det där med att man vill ha V:et så långt ner som möjligt är ju givet sedan kite kom till världen. 
- 
Hmm, blir leashen också roterande när man uppgraderar till Pro-kit’et? Jag kollade lite snabbt på filmen men måste ha missat biten med leashen… /Kaj 
- 
ja, snygg recension pepä! Förstod inte det där med att du började bli gubbe nu. Det har du väl vart länge? 😉 
- 
Pepä;563566 wrote:Hehe visste inte ens att det fanns ett sånt här kit. Jag gör alltid sånt själv direkt på nya grejer, slakta och bygg ihop Pepe Custom style bara. Det där med att man vill ha V:et så långt ner som möjligt är ju givet sedan kite kom till världen.Aj aj, o jag som fattade förs nu! Och så hörde jag att judarna hade varit taskiga mot jesus. 
- 
sourra;563482 wrote:Så man kopplar förbi IDS och får en roterande chickenloop? Är det inte risk att loopen vrider sig då så det blir meckigt att kroka i?Risken finns men jag är beredd att testa. Vet att problemet är känt sedan tidigare men att man då löst detta genom att sätta på en krympslang o värma till. Men men, det kanske inte blir några probs. 
- 
sourra;564089 wrote:Men då blir det väl billigare att gå Peps-vägen? =)Gillar inte o mecka, en cl o 2 snören lär ju inte kosta skjortan. 
- 
Då får jag väl säga varsågod debban! Det är vi som gillar att mecka som uppfunnit allt som finns på marknaden idag. 
Logga in för att svara.