Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Recon Gen 2
- 
		Recon Gen 2Publicerad av flip på 18 november, 2004 vid 17:44Här kan ni läsa om det nya Recon systemet  . .
 http://www.surfersparadise.nu/build/Cabrinha05/recongen2.htmsunwave svarade 20 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Det där ”Tap out” grejjen när man bara vrider om var ju smart! Ungefär som OceanRodeos ”punchout” fast att man kan stänga av funktionen genom att vrida  Det där ska jag härma  
 inte så svårt att göra en som passar alla bommar/kites!
- 
Svar till: 
 haha.. oväntat.  
 ut å kör lite snö med dig istället![/ QUOTE ] 
 Såg just vädret och det blir snöåkning hela helgen 
 har ni nån snö? 
- 
Ja ni har det bra! Vi här nere får hålla oss till vattnet hela året om!  
- 
Fasen.. Jag har kollat mer på den där ”tap out” lösningen och det är nog bra! Eftersom att det oftast är när man ska starta/landa kiten som man loftas så är det smart att ha en ”punch-out” funktion som man kan av-aktivera, det skulle nog hindra flera flygturer och en del skador! Den är enkelt uppbygd och inte så svår att göra,( för mig  ). ).OM fler e intresserade så kan jag nog grejja några sådana om inte Cabrinha själva kommer sälja den löst…!? 
- 
ingen snö här nere inte. så jag gled iväg å testade biltemafoilen till inlines.. tyvärr hann jag inte ut förrän de mojnat ner till under 10 och va kolsvart ute..  
 vill ha en halvstor foil man kan leka med!!har inte orkat kolla på tap out men tror jag fattat hur de funkar å de verkar ju skitbra! 
 du får förresten gärna säga hur det går med dina fenor, blir nog ett brädbygge uder vintern å då köper man ju hellre smålänsk custom… 
- 
hmm.. hur stor är risken att man utlöser det hela av misstag då? Skulle ju kunna bli lite obehagligt.. 
Logga in för att svara.