Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Redigeringsprogram till videokamera?

• Redigeringsprogram till videokamera?

Publicerad av larssa på 15 oktober, 2008 vid 08:31

Har precis köpt mig en videokamera, men redigeringsprogrammet som följde med (Power Director) var duktigt nedbantat. Någon som kan tipsa om ett bra program som inte är allt för krångligt o stort?

larssa svarade 17 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 00:16

windows movie maker hehehe.. kidding.. do it proper and use the adobe premier and after effects stuff man, it will keep you busy when its not windy . )

• larssa

Medlem
    20 oktober, 2008 vid 18:59

Isn´t that a pretty big program (hard to learn)?
    I will check it out. Thanx!
    Have you tried Sony vegas?

• tobbekite

Medlem
    21 oktober, 2008 vid 13:43

jag har provat sony vegas. utan någon som helst redigeringsvana tycker jag faktiskt att jag lyckades redigera ihop hyfsade filmer enbart med hjälp av den inbyggda hjälpen. har inget o jämföra med men kändes som man kunde göra väldigt mycket och man kom långt på egen hand.

tjejen redigerade ihop sin semesterfilm i windows movie maker, känns som det programmet räcker långt det också.

• larssa

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 18:58

Har faktiskt provat movie maker o det verkar ju funka för det jag redigerar, men så småningom vill man kanske ha ett annat. får väl prova sony vegas eller adobe premiere o se. Tack för tipsen.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications