Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Relaunch system för wipika 2002?

• Relaunch system för wipika 2002?

Publicerad av ollefax på 18 april, 2004 vid 18:00

Jag har en hydro från 02. Där baklinorna sitter så sitter det små block som jag inte har listat ut vad de är till för. På LE sitter det också en ögla av typ tjock fiskelina. Vet någon vad detta är bra för? kan det vara ett relaunch system?

ollefax svarade 21 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • zaihttam

Medlem
    18 april, 2004 vid 18:45

låter väldigt konstigt, vet att där e bridle-system på airblasten som fungerar som servo typ (skit) kanske är det på hydron också, men de öglorna sitter i bakkanten på draken en bit in mot mitten…om det nu är bridles

• ollefax

Medlem
    18 april, 2004 vid 18:52

tror det kan vara samma system, har du någon utförligare förklaring på hur det funkar? har försökt läsa på nätet men fattar inte riktigt.

Kan man använda det till att relauncha den när den landat upp och ner? jag skulle behöva något sådant system… smile.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications