Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Remi Meum
- 
		Remi MeumPublicerad av curry på 4 januari, 2006 vid 12:48shit! Snubben sätter fan alla svåra wakestyle moves…på snö!..sjukt! 
 Någon som såg honom i geilo?pepa svarade 19 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 16 Svar
- 
			16 Svar
- 
Hello, Remi bor på Hardangervidda og er ute å kiter i området hver dag. 
 Kolla in: http://www.remimeum.comFred ut….. 
- 
hmmm… foil eller LEI? Nu i dagarna var vi på hardangevidda. Hur stor del tror ni var LEI? ca 90% Ni må säga vad ni vill om LEI på snö, men tro fan att nästan alla i snökitingens paradis kör på LEI. ”Få se på en uppsats nu foil åkers…” 
- 
nice. Ollfa, hur var förhållandena på Vidda? Folk talar om för lite snö? 
- 
metallifredd wrote:nice.Ollfa, hur var förhållandena på Vidda? Folk talar om för lite snö? Västra delen av vidda funkar överallt. Östra funkar på sjöarna och lite i terrängen. Men detta var ju snart en vecka sen och det har säkert ökat sen dess. Så bar åk! 
- 
curry wrote:shit! Snubben sätter fan alla svåra wakestyle moves…på snö!..sjukt!
 Någon som såg honom i geilo?Sag han gora lite feta grejor! Skulle dock vara kul att se han i lite mer vind an vi hade den dagen.. 
- 
Foil innebär helt klart mindre lidande där uppe i bergen, men rent kvalitetmässigt så blir den ju inte bättre bara för att den helt plötsligt används på snö. 
- 
Pepä wrote:Foil innebär helt klart mindre lidande där uppe i bergen, men rent kvalitetmässigt så blir den ju inte bättre bara för att den helt plötsligt används på snö.Klockrent! 
- 
Nu vi snakker om Norge. Er der der nogen her fra forummet der skal til Snowjam.no ? Asger G 
- 
Asger_G wrote:Nu vi snakker om Norge. Er der der nogen her fra forummet der skal til Snowjam.no ?Asger G du får nog promota det lite i så fall… snackas inte så mycket om det här i sverige (i alla fall inte linköping) 
- 
Asger_G wrote:Nu vi snakker om Norge. Er der der nogen her fra forummet der skal til Snowjam.no ?Asger G Hade gärna åkt men allt boende tar ju slut på 5 minuter… nic 
- 
Vad er grejen med ”Ozone” på Remi bilderna?? Han kör väl slingshot, helly hansen, flow mm. eller… 
 Jag tror inte det er ozone som har tagit bilderne for om jag inte tager helt fel så tror jag att jag har sett dom på wintertour sidan innan.
 Ifall ozone inte har tagit bilderna er d väl inte schysst att spraya ozone över allt fordi man har lärt opacity funktionen i photoshop och inte gi cred til ham/hende som faktisk har fotat!!
 Er det pga der inte finns schyssta skandinaviska trick foto med ozone (Ja jag har set Chasta bilderna o dom e grymma)
- 
kristjans wrote:Vad er grejen med ”Ozone” på Remi bilderna??Remi är sponsrad av Slingshot/Surface (säljer även Ozone) 
 Jag är sponsrad av Ozone.
 Bilderna är mina.
 Du får stå ut med det hur som helst.Ha det, 
 nic
- 
stå ut… jaja nu skal vi inte låta irriterade. 
 Viste inte att bildena var dina o kunde inte rigtigt se sammanhängen mellan Remi o ozone.
 Bilderna er schyssta annars.
- 
kristjans wrote:stå ut… jaja nu skal vi inte låta irriterade.var inte meningen. kristjans wrote:Bilderna er schyssta annars.Tack 🙂 nic 
Logga in för att svara.