Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez Vous!!! Tävling I Helgen!!!
-
@johnk 502843 wrote:
Nån som vill dela soppa Gbg<=>varberg i helgen? Kan tänka mig att stanna natten eller ej, beroende på om…
nån har eller ska boka stuga och med plats över?
PMa mig eller ring.Ingen? Fan, då blir det inget festande för mig denna gången heller 😮
-
Du bokar ju bara sovplatser som du inte sover i så vi andra får betala för en tom säng.
-
Jag försökte lösa det. Det brukar alltid vara någon som är ute efter en säng (som nu t.ex.). Men var det ingen sån så PMa mig nummer så sätter jag in pengar. Jag får köra ner ensam och försöka sova i bilen helt enkelt.
-
Funderar på att komma ner och fota, är det lätt att komma åt och göra detta under en tävling?
// Claes
-
@sourra 502881 wrote:
Okay, här är sponsläget!
- Fahlen Surfshop bidrar med 2000:- i presentkort
- Surfers bidrar med 5 rashguards/tshirts, 3 boardbags/daybags och 1 travelbag
- Kitekraft bidrar med en Skimboard
- Robsport bidrar med 1st Progression-film, en styck twin-tip och en styck Rashguard
- Mahalo Travel/Kite for life bidrar med boardies och tishor (både dam och herr-modeller)
- Kajtech bidrar men jag har inte fått specat riktigt ännu vad det det kommer vara.
- Även Helly Hansen [NOR] bidrar med något men jag vet inte vad.
Eventuellt har vi en till sponsor av prisbordet men jag har inte fått det bekräftat. Jag uppdaterar denna post när mer info anländer.
Suveränt! All heder åt våra kära sponsorer.
-
@Claes_Feldt 502898 wrote:
Funderar på att komma ner och fota, är det lätt att komma åt och göra detta under en tävling?
// Claes
Självklat! Detta är de bästa fototillfället hittills i SWE om du är ute efter kitebilder. Extra kul om du lägger ut en länk till bilderna här på forumet sedan!
-
debkåusf;502921 wrote:Självklat! Detta är de bästa fototillfället hittills i SWE om du är ute efter kitebilder. Extra kul om du lägger ut en länk till bilderna här på forumet sedan!
Okidoki.
Jag kommer ner och länk kommer att fixas!!!// Claes
-
Jag kommer vara inofficiell sponsor . Kommer stå med ett par leopardstring på stranden och dela ut pungsparkar som pepp till alla tävlande
-
har tävlingen börjat!? Hur går det? sitter fast i lund och kan inte komma upp än :'( Är det försent om man kommer efter 15?
Ge oss ledsna själar en rapport!
-
Ett av flera gallerier är klart, ha koll på uppdateringar på min sida.
-
tack alla för en fet helg! gött o se alla kötta på vattnet. o ett stort tack till wakenils för all fernet på oscars, jag hoppas att jag hade kul..
Logga in för att svara.