Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez Vous!!! Tävling I Helgen!!!
- 
Fett grattis än en gång! Inofficiell svensk mästare är inte fel! 
- 
Grattis till ett bra arrangemang. Hatten av för er som lagt tid för all planering och slit för att få ihop ett bra event för Surfsverige. Roligt att alla jag snackat med har tyckt det varit kanon, om än lite svagt på vindsidan. Grymt av er som dök upp med (den ligan skulle man ju gärna tillhöra)! Hoppas ni orkar köra igen nästa år. Det vore ju ruggigt roligt att få njuta av er åkning på lite närmre håll än genom bilder dagen efter 🙂 
- 
Vi har satt upp följande grejer på förbättringslistan: * Större start/stop-flagga 
 * Fixa något starkare vind
 * 25°C
 * Lägga vinden på den första planerade tävlingshelgen
 * Sluta låsa in bilnycklarna i bilen tillsammans med heatlottningen och deltagarlistanMen det var nog allt =) 
- 
Tack som fan till tävlingsledningen som gjort ett stort jobb. Kul att träffa alla igen och se alla ladda på. 
 Guld att vi fick ha vind hela dagen.
- 
Tack för ett bra event! svinkul att det blev av! Vågtävlingen ser vi fram emot 🙂 när blir den av? 
- 
tack för ett trevligt event, gjorde ni kanon gubbar! blev grym pepp med tävlingen, tur ingen skadade sig på det knappt decimeterdjupa vattnet 
 grymt kört av alla!
 aningens seg var man på söndagen men gött att vara ute på vattnet ändå…
- 
Grymt ordnad tävling gubbar! Tycker att allting fungerade kanon. Längden på heaten var perfekt, nsätan ingen dötid mellan heaten, röstningen fungerade osvovs. Verkligen ingenting att klaga på. Ok, 2 m/s mer hade ju inte skadat men va fan. Jag lägger upp lite bilder från min egen kamera under dagen också. 
- 
Riktigt fin helg och riktigt bra organiserad tävling! Gott jobbat. 
- 
Tack själva allihop!! Utan allt gööt folk hade de aldrig gått! Om man vill kan man pm:a mig förslag/tips på olika upplägg/regler till Ranez-vouz #2 Wave! 
- 
Apelviken verkar vara neoprenets bermiuda-triangel för mig. Fick någon med sig min ION neopren-huva med hem? 
Logga in för att svara.