Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Repris i morgon bitti i Apel!

• Repris i morgon bitti i Apel!

Publicerad av drx på 27 maj, 2009 vid 16:04

Vi som var morgonpigga i morse här på Västkusten fick uppleva rätt stark vind i Läjet, och ganska fina vågor. Jag hade låten ”fångad av en stormvind” i bakhuvudet, och tänkte fler än en gång på hur jag skulle formulera min bytes-annons, ”komplett segellinje bytes mot en 3.5a”, det blåser ju antingen inget alls, eller sjukt mycket. Men sen ordnade det upp sig, mojnade lite och blev helt plötsligt väldigt behaglig segling med 4.2 vid 8-tiden och framåt. Det ser ut att bli NV i morgon och 11-14 enligt senaste DMI, jag har redan klottrat på tavlan här på jobbet, ”Borta tors FM till lunch” 😀 Hoppas det är fler som joinar in i Apel i morgon bitti!

doc svarade 16 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • stoorfaen

Medlem
    27 maj, 2009 vid 16:17
    DrX;549028 wrote:
    jag har redan klottrat på tavlan här på jobbet, ”Borta tors FM till lunch”

Var tjackar man sånna tavlor?

• doc

Medlem
    27 maj, 2009 vid 19:25

Jag är på, planerar avfärd hemifrån sisådär 0500. Urk!
    Lite mot bättre vetande, eftersom jag kände mig duktigt ringrostig idag. Men lite saltvattenspolning modell Apelviken slår näskanna mot förkylning vilken dag som helst…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Repris i morgon bitti i Apel!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.