Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Resedagbok från Dahab, Egypten.

• jesse

Medlem
    11 mars, 2007 vid 21:27

Kul! Vi är 3 stycken som också åker ner till Dahab på tisdag. Jag ska ha mina grejor på Harry Nass surfcenter. Vi har ordnat med transfer om du vill hänga på.

• flikka

Medlem
    12 mars, 2007 vid 08:34

Hej hej!! Det låter kanon, vad kostar transfern???

• jesse

Medlem
    12 mars, 2007 vid 09:21

Max 100 SEK per person. De som hämtar oss kommer från Alaska Camp, stället där vi ska bo. De är betydligt billigare än taxi. Jag mejlar dem och kollar om du får plats.

Inte många timmar kvar nu!!!

• flikka

Medlem
    12 mars, 2007 vid 09:30

Schysst!! Det är jag och min trippelboardbag som vill åka med. Hör av dig om jag får plats. Kommer förvara mina grejor på Club Vass. (Club Dahab)

• tdk

Medlem
    12 mars, 2007 vid 10:50

Du får la se till å a det så jäkla äckligt då Emmis… 😉

• jesse

Medlem
    12 mars, 2007 vid 18:43

Jag har fått svar från Alaska camp och du får plats Emma, inga problem. Jag antar att du flyger från Arlanda 7.05, eller? I så fall syns vi i morgon bitti.

Ska bli gött!

• flikka

Medlem
    12 mars, 2007 vid 18:50

Hej igen!! tack, vad schysst att jag kan hänga på, då avbeställer jag min betydligt dyrare privata transfer. Ses tidigt imorgon!! ska bli såååå skoj!!!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Resedagbok från Dahab, Egypten.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.