Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Resultat Svenska Funboard Cupen, herrar 1990
-
Resultat Svenska Funboard Cupen, herrar 1990
faster svarade 15 år, 9 månader sedan 17 Medlemmar · 32 Svar
-
Konstigt att jag inte delar sista platsen, vad jag kommer ihåg så var det ingen vind på någon av tävlingarna som jag åkte på det året…..vill minnas att en av dom var Mellbystrand?! Tokstiltje i 3-4 dagar. Anledingen till att jag minns det var att vi bodde 3 man, ca 190cm styck, i en Volvo 240 sedan!! Trångt och ganska fuktigt när man vaknade på morgonen :tongue: men man hade kul ändå! Pratar med Anders Holmer ibland, S-44. Han bor i Halmstad och vågseglar bara nu. Han säljer fina bilar via sin egen hemsida http://www.carnet.nu Om nu någon ska köpa bil så säg att du finns med på listan från 1990, så får du nog grymt med rabatt..!! Och Folkesson är fortfarande igång och seglar sina mögliga hembyggen. Vi blir väl förmodligen frånkörda när han kliver i dammen…?!
-
tobhed;595412 wrote:Va fan… publicera sånt gammal skit 😉 Tror du gör det för att sänka mitt självfötroende,
Apropå psykningar, är det du Tobhed som ligger bakom denna skylt i mitt handsfack?
-
andersbq;596079 wrote:Apropå psykningar, är det du Tobhed som ligger bakom denna skylt i mitt handsfack?
Fan vad bra entligen ett sanningens ord
-
Hm..e säkert Tobhed som gjort så det blev en sån där redig vinter i år med massa snö, is o kyla:grin:
-
Jester;596086 wrote:Ja, skyll på TobHed!
precis, allt är mitt fel
-
andersbq;596079 wrote:Apropå psykningar, är det du Tobhed som ligger bakom denna skylt i mitt handsfack?
Jag tycker det ser ut som Daniels handstil!!
-
mackee;596272 wrote:Jag tycker det ser ut som Daniels handstil!!
Det tycker jag med. Problemet är att allt är rättstavat… 🙂
(sorry, Daniel…)
-
Jester;596368 wrote:Det tycker jag med. Problemet är att allt är rättstavat… 🙂
Hahahaha… det var fan riktigt roligt…. månadens kommentar… tack jeppe
-
(sorry, Daniel…)
Host jag får inte luft!… ROTFLMAO
-
(sorry, Daniel…)
Det var riktigt roligt din gris
-
Kul läsa!!
Har flyttat till Göteborg & Varberg, o seglar fortfarande. Mest i Varberg.
/Johan Östblom (fd S-24) -
Det är några klubbförkortningar man inte sett förrut (jag är ju rätt ny i gamet), vad står SKSI, CWC, och WCH för. Är det klubbar som kört vidare?
-
CWC=Calmare Windsurfing Club, tror jag. Jag vet inte om de fortfarande finns, ryktet säger att de hade en hårt arbetande styrelse som jobbade ihjäl sig och där alla medlemmar till sist avgick samtidigt, sånt kan ibland döda klubbar.
Logga in för att svara.