-
reva precis vid söm. SEGELMAKARE!
hur gör jag? har hört att det kan vara svårt att laga. fixar en vanlig segelmakare det? någon som vet någon duktig i skåne eller halland som är relativt snabb?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › reva precis vid söm. SEGELMAKARE!
hur gör jag? har hört att det kan vara svårt att laga. fixar en vanlig segelmakare det? någon som vet någon duktig i skåne eller halland som är relativt snabb?
I Malmö vet jag att det finns två det finns säkert fler den ena ligger vid Mobilia Finlandsgatan och den andra i Limhamn strax innan småbåtshamnen har för mig att dom heter Grans problemet med dom är väl att dom skall ha tid över kite ligger väl inte överst på prioriteringslistan direkt. Vet att Huber och Pan jagade dom förra sässongen hör med dom också.
This is grade A, 100% pure columbian cocaine ladies n’ gentlemen. Disco shit!” – ”El Patron” A.k.a Pablo Escobar ………….!!!!!!!!!!
Helvete va töntigt !!!
Svar till:
This is grade A, 100% pure columbian cocaine ladies n’ gentlemen. Disco shit!” – ”El Patron” A.k.a Pablo Escobar ………….!!!!!!!!!!
Helvete va töntigt !!!
![]()
[/ QUOTE ]
satan så töntigt…
ja vad ska man säga, jag lider med er som inte har sett blow, världens kanske koolaste film, den är bara ”pure as the driven snow”. det är ju i och för sig El Magico George Jung som beärar oss denna klockrena one-liner men det är ändå El Patron (the boss of all bosses) senor Pablo Escobar som är den riktiga kungen bakom allt.
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser