Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ribban 8 sep
-
Ribban 8 sep
Publicerad av stellan på 7 september, 2004 vid 20:04Ser ut att vi kan äka på bakgården imorgon (N). Kan köra där från 16. Någon som är sugen… Malmööööö
patrikol svarade 21 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Henke och jag är där ifrån 10:00 tiden om det blåser ser ju lite tveksamt ut men vi får hålla tummarna. Skall du med till Varberg Stellan?
-
jag kanske kommer in! ingen här som kan åka imon. patrik, kan inte du ringa o berätta imorogn hur ni gör. 070 23 50 660
-
Visst kan jag det sticker ut och mäter vad det blåser direkt på plats i morgon om du nu inte väntar tills kl 12 och kör på Tippen med Chrille.
-
kör nog ner till tippen vid lunch om det inte blir en drastisk vändning mot väst..
-
25-26 http://www.kitenation.se/hangloose/start.html
Blir vi en 4-5 stycken kanske vi skall hyra en stuga med billgt vid lågsässong. Du får försöka slå Rambo i hangtime tävlingen ju! 3000:- i prispengar.
”Boka helgen den 25-26 september!
”Lite sköna soffor på stranden, kalla öl i kylen, surf i två dygn, kite-clinics, Airtime tävling, chill out DJ:n spelar lite grooves, någon flippar lite burgare på grillen. På kvällen kollar vi surfrullar på storbildsskärmen.”Så är stämningen på Hang Loose den 25-26 september, 2004, Björkängs camping, Varberg.
Kitenation kite-clinics
Utveckla ditt kitesurfande tillsammans med några av de främsta surfarna i norden. Lär dig allt från backrolls till Handle-passes. Du väljer själv grupp och svårighetsgrad.Kiteaddicts Jump competition
Tävlingen där längst Airtime gäller. Delta och passa på att utmana Nordens främsta kitesurfare. Längst tid i luften vinner 3000 kr.” -
Svar till:
25-26 http://www.kitenation.se/hangloose/start.html
Blir vi en 4-5 stycken kanske vi skall hyra en stuga med billgt vid lågsässong. Du får försöka slå Rambo i hangtime tävlingen ju! 10000:- i prispengar.
[/ QUOTE ]
3000 särr dom, så det räcker ju knappt till soppa cash till min stridsvagn
-
Va har dom ändrat det nu? Snackade dom inte om 10000:- ifrån början?
-
Kommer det mycket brudar till festen?
För det är väl fest på kvällen med? -
Fest såklart det är. Brudar vad är det för nåt ? Kan man importera dom och då få bättre pris ?
-
Säkert finns lite var stans dom svenska damerna är väldigt dyra i drift tyvärr.
Logga in för att svara.