Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ribban 8 sep

• patrikol

Medlem
    7 september, 2004 vid 20:23

Henke och jag är där ifrån 10:00 tiden om det blåser ser ju lite tveksamt ut men vi får hålla tummarna. Skall du med till Varberg Stellan?

• egan

Medlem
    7 september, 2004 vid 21:18

jag kanske kommer in! ingen här som kan åka imon. patrik, kan inte du ringa o berätta imorogn hur ni gör. 070 23 50 660

• chrille

Medlem
    7 september, 2004 vid 23:08

Tippen runt lunch blir nog gött. Blåser bra ute nu…

• patrikol

Medlem
    7 september, 2004 vid 23:53

Visst kan jag det sticker ut och mäter vad det blåser direkt på plats i morgon om du nu inte väntar tills kl 12 och kör på Tippen med Chrille.

• annas

Medlem
    8 september, 2004 vid 07:31

kör nog ner till tippen vid lunch om det inte blir en drastisk vändning mot väst..

• egan

Medlem
    8 september, 2004 vid 07:33

jag kommer också. ingen som vill åka NU?

• stellan

Medlem
    8 september, 2004 vid 08:15

klart jag ska med till varbertg.. när

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 09:29

25-26 http://www.kitenation.se/hangloose/start.html
    Blir vi en 4-5 stycken kanske vi skall hyra en stuga med billgt vid lågsässong. Du får försöka slå Rambo i hangtime tävlingen ju! 3000:- i prispengar. wink.gif

”Boka helgen den 25-26 september!
    ”Lite sköna soffor på stranden, kalla öl i kylen, surf i två dygn, kite-clinics, Airtime tävling, chill out DJ:n spelar lite grooves, någon flippar lite burgare på grillen. På kvällen kollar vi surfrullar på storbildsskärmen.”

Så är stämningen på Hang Loose den 25-26 september, 2004, Björkängs camping, Varberg.

Kitenation kite-clinics
    Utveckla ditt kitesurfande tillsammans med några av de främsta surfarna i norden. Lär dig allt från backrolls till Handle-passes. Du väljer själv grupp och svårighetsgrad.

Kiteaddicts Jump competition
    Tävlingen där längst Airtime gäller. Delta och passa på att utmana Nordens främsta kitesurfare. Längst tid i luften vinner 3000 kr.”

• rambo_johnson

Medlem
    8 september, 2004 vid 09:33

Svar till:

25-26 http://www.kitenation.se/hangloose/start.html
    Blir vi en 4-5 stycken kanske vi skall hyra en stuga med billgt vid lågsässong. Du får försöka slå Rambo i hangtime tävlingen ju! 10000:- i prispengar. wink.gif

[/ QUOTE ]

3000 särr dom, så det räcker ju knappt till soppa cash till min stridsvagn

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 09:35

Va har dom ändrat det nu? Snackade dom inte om 10000:- ifrån början?

• melker

Medlem
    8 september, 2004 vid 09:55

jag ska ha egen tävling. Vinnaren får faan för det.

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 10:01

Kommer det mycket brudar till festen? wink.gif För det är väl fest på kvällen med?

• melker

Medlem
    8 september, 2004 vid 10:26

Fest såklart det är. Brudar vad är det för nåt ? Kan man importera dom och då få bättre pris ?

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 10:41

Säkert finns lite var stans dom svenska damerna är väldigt dyra i drift tyvärr. wink.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications