Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ringenäs på sönd?
-
Ringenäs på sönd?
Publicerad av tomasn på 25 juli, 2009 vid 07:53Kan det bli ngt? Ska väl vara nv där?
addish svarade 15 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Tror det ska funka på typ rak nord.
Drar nog till ringenäs imorgon iallafall, man blir nog inte ensam på morgonen antar jag? -
Kan bli riktigt bra, Vi är 3 st som skall vara på vattnet 04.30,
Väl mött! -
Spike;561457 wrote:Kan bli riktigt bra, Vi är 3 st som skall vara på vattnet 04.30,
Väl mött!Hehe 4:30 de låter ju kanon 😛 surfar ni länge då eller?
-
Kan någon ge en bra beskrivning hur man enklast kör dit, har aldrig varit där? Får försöka låta bli ölen ikväll då och köra vid 7 imorgonbitti..
-
Vad ska du göra där imorgon tomas? Så bra verkar det ju trots allt inte bli. Ivösjön får det bli 😉
-
vind, men det kom lite vind på em. men då var vågorna borta 🙂
-
Det var ju jävligt skönt att höra eftersom man inte åkte dit! Bättre med ivöskvalpet då kanske,
-
Det var ingen som hittade en kvarglömd hjälm av märket ace wake?:O
Gick visst lite fort när jag drog därifrån -
Det fanns en del fina vågor vid 04.30 men det var en tunn 5.3:a, seglade fram till 07.00 sedan var det vila och väntan till 14.30 då vinden kom tillbaka.
(Det låg en ensam hjälm vid ett hörn, vet ej om någon tog den tillvara.) -
Addish;561704 wrote:Det var ingen som hittade en kvarglömd hjälm av märket ace wake?:O
Gick visst lite fort när jag drog därifrånJag hittade en hjälm och en hängsele, märket vet jag inte tyvärr. Men hjälmen va svart o selen va svart/röd
Jag visste inte vart jag skulle göra av dom så jag hängde dom på trästaketet.Mvh Andreas
Logga in för att svara.