Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ringköbing + sjögräsfena = ?

• hogge

Medlem
    10 maj, 2005 vid 16:37

Behövs ej, åtminstone inte fram till slutet av juli då jag åkte hem förra gången jag var där… Har väldigt svårt att tänka mig att det skulle dyka upp en massa sjögräs på den botten.. Jädrigt cleant och oväxtligt vatten.

//Thomas

• chrillecarlsjo

Medlem
    10 maj, 2005 vid 16:48

Var där några veckor i Juli för ca:2 år sen, och det behövdes absolut ingen sjögräsfena!
    /C. wink.gif

• surfen

Medlem
    10 maj, 2005 vid 16:52

Inga sjögräsfenor behövs, men ta med dig en som klarar ålryssjor wink.gifEfter en vecka på fjorden så är fenan säkert 2-3cm kortare, roligt ställe att surfa på, brukar vara i Bork Havn sydspetsen på fjorden och surfa plattvatten till chop. Vill man ha lite mera så åker man 6 mil till Blå Vand vid kusten eller till Hvide Sande 1,5mil om vinden blir ostlig. Både vid Bork och Hvide finns det surfbutiker något billigare än hemma men inte så man jublar av gläje. Men dom är välfyllda med surfgodis…..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ringköbing + sjögräsfena = ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.