Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ringsegård Fredag Eftermiddag !
-
Ringsegård Fredag Eftermiddag !
Publicerad av snoken på 13 september, 2007 vid 15:51Ngn Mer som e på ?
Anders
wakenils svarade 17 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
A, ja kåmmär ner…. Alvid kåmmer vid 2…. Gangsta jacob kommer nog åxå…..
-
….. ok får väl knacka på hos överklassen då…….:smile:
Lördag blir det mynningen, men söndag blir det ringsegård igen.
Haet
Anders
(drar från 08 landet 10.30)
0708 84 63 13Bra Då ses vi !!!
-
Jag jobbar 🙁
Sbjörne: Tidigt imorgon? Tar du 3:an då eller 5:an? 😉
-
sög i eftermiddags, blåste pung o regnet gjorde ont. kommer ner efter jobbet vid 4 imon om de är bra.
-
aRRe;414980 wrote:sög i eftermiddags, blåste pung o regnet gjorde ont. kommer ner efter jobbet vid 4 imon om de är bra.
Gnäll gnäll… det var ju svinbra :laugh: Grymma vågor, hann dock inte med så lång stund tyvärr… Pallar nog inte morgonen i morgon, får bli senare på eftermiddan i stället
-
va fän de blåsade typ 17 i medel… litta möe kanjke… de va så skjortan stod rätt ut….
-
Johannes;415033 wrote:va fän de blåsade typ 17 i medel… litta möe kanjke… de va så skjortan stod rätt ut….
de e ju då de goa börjar 😀
-
Jag stiftade bekantskap med ringsegård idag me min sport 7a.. riktigt trevligt faktiskt.. ringsegård e snäppet vassare än skrea va?
-
@sahlin 415254 wrote:
Jag stiftade bekantskap med ringsegård idag me min sport 7a.. riktigt trevligt faktiskt.. ringsegård e snäppet vassare än skrea va?
jag tycker skrea är bättre, renare och längre mellan vågorna, iofs inget plattvatten som ringsegård bjuder på längst in
Logga in för att svara.