-
RIP filmen
vart får jag tag i RIP filmen?? Jag har lyckats ladda ner halv med dc++ men inte mer.. verkar inte heller finnas att köpa från internet.. 🙁
Jag har polakow filmen sedan tidigare.. vilka mer värda filmer finns det??
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › RIP filmen
vart får jag tag i RIP filmen?? Jag har lyckats ladda ner halv med dc++ men inte mer.. verkar inte heller finnas att köpa från internet.. 🙁
RIP är go den…
Det finns ju en hel del mer. Kan rekommendera Wet & Salty, Francisco Goya Alive eller kanske The Search?
Sen finns det ju en hel del fina amatörfilmer, både svenska och utländska som håller bra klass.
Lycka till
lägg till mig på MSN så kan jag skicka den om du har bra lina!
The Search är ju ganska sunkiga… Plug n play är ju rätt ok, unleashed är bra (bortsett från hundjäveln då), blackwater var riktigt grym (surf, inte wsurf dock)…
wet and salty om du är freestyle fanatiker och om du vill ha grym vågseglning blandat med style ska du tjacka fwd hawaii.
the search 1,2 är OK men 3an är ett skämt, samma musik som i tvåan och mer speedsegling än wave
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser