Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing roberto ricci eller ngt sant

• roland

Medlem
    20 maj, 2004 vid 10:16

Testa innan du köper! Jag prova type6 i fredags å den tyckte JAG var goo

• backe

Medlem
    20 maj, 2004 vid 11:13

Svar till:

Surfat ett ar drygt och har slingshot fuel 2002 just nu. 8 och 12 och tycker det ar lite trakigt i latta vindar med 12. tycker det ar svart att hoppa med den, men det kan ju bero pa andra saker…En kille erbjod mig en 13 eller 16 RRD 2004 for 800 euros. Men tycker 16 vore lite stort. urk, beslutsangest…

[/ QUOTE ]

Om du har en 12 så känns det ju lite onödigt med en 13? Med en 16, 12 å 8 så har du väl så du står dig?

Am I wrong?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2004 vid 08:13

Nej, det ar ju helt onodigt med en 13 i det fallet. Tankte jag skulle byta ut 12, eftersom det inte handlar om sa mkt pengar i sjon. Men har nu angrat mig, ska nog lara mig lite mer forst. Har tittat pa en 15 Fuel. Vad kan en liten tjej gora med den i latta vindar? Onodigt?

Prylkat hagalning?

• ubbis

Medlem
    22 maj, 2004 vid 10:55

Svar till:

Nej, det ar ju helt onodigt med en 13 i det fallet. Tankte jag skulle byta ut 12, eftersom det inte handlar om sa mkt pengar i sjon. Men har nu angrat mig, ska nog lara mig lite mer forst. Har tittat pa en 15 Fuel. Vad kan en liten tjej gora med den i latta vindar? Onodigt?

Prylkat hagalning?

[/ QUOTE ]

Nja fixa en lättvindsbräda så får du många ”bra” dagar att åka under året.

• roland

Medlem
    22 maj, 2004 vid 13:42

hm hur mycket väger du? var bor du?

• patrikol

Medlem
    22 maj, 2004 vid 13:47

Vill du höra Roberto berätta själv så kolla här!
    http://kitesurferen.sommernet.dk/rrdtype6interview.wmv

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2004 vid 19:33

Skane egentligen, lite overallt i verkligheten. 55-60 kg kanske. och jag salde precis min lattvindsbrada…tycker det gar lika bra med en liten. skulle just precis titta pa en Fuel 15 2004, komplett 800eur och en kille kom in och kopte den framfor nasan pa mig. Kanske lika bra, for 800 euros far man ju en schysst resa till ett varmt stalle med mkt vind…da behovs ingen 15.

Men en fraga; Om jag nu skulle ha en 15, skulle jag kunna gora ngt kul med den i latta vindar, eller blir det bara att cruisa? Det blir ju ganska segt med stor kite i latta vindar. Svart att hoppa? Ar ju inte superstark i armarna…

• roland

Medlem
    22 maj, 2004 vid 20:06

Jo Camilla du skulle kanske byta ut båda dina gamla kites mot om du nu gillar tex slingshit det e väldigt stor skillnad på dina 02 ock Fuel 04 om du skaffar en 9 och en 13 så e kan du nog hoppa hur bra som helst har testat dom med! gillar dom inte personligen men om jag hadde åkt lite mer så tror jag att jag hadde gillat dom! bra drag e det verkar lite som om du inte e så mycket i svedala så tänk på det när du ska köpa. Hoppa kan du nog alldeles utmärkt med en 15 även i lite vind eller så finns det en massa saker att öva på när det e lite vind så länge du kan ta höjd.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications