Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Robsport öppnar butik i Göteborg
- 
		Robsport öppnar butik i GöteborgPublicerad av brushanen på 1 juni, 2008 vid 15:25Om en vecka öppnar butiken, lördag den 7 juni blir det premiär och stor FEST. Skall iväg och hämta nyckel nu. Bifogar en bild på nuläget, butiken ligger i vinkeln och har 2st fönster med röd text på. wakenils svarade 17 år, 4 månader sedan 31 Medlemmar · 67 Svar
- 
			67 Svar
- 
Lycka till Robban! Känns helt rätt. 
 Mitt plan landar typ kl. 21 den 7:e så jag kommer direkt till festen! 😀
- 
Kul Robban, lycka till! 
 Du skall inte ner mot skåne på tisdag eller så? Jag måste få kita snart annars dör jag och e inte så sugen på att köra hela långa vägen själv.Kram kram 
- 
Bra jobbat, nu när alla butiker är bortblåsta, jag kommer som första kund. 
 Tompa
- 
Gött med en kitebutik runt hörnan! Det ger lite ghetto cred att ha den på Såggatan också, Gbgs skjutgladaste gata! Ducka när ni går förbi Pizzerian, hehe 😀 Hoppas det blir sånt där spontant gött butikshäng med folköl och bandaren på högsta! 
- 
Mumsigt! känns som om det kommer bli en uppgradering i häng-väg från chorren 😀 
- 
Mmm, Såggatan… Jag minns när jag bodde i krokarna och de hittade en döing i bakluckan på en bil som hade stått ett bra tag där. Om det inte blåser eller är skottlossning så kommer jag! 
- 
Är det barnvagnsvänligt? I så fall vet jag vad jag ska göra med vindstilla pappaledighet 😛 nic 
Logga in för att svara.