Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Roger Roger
-
Tjena Roger
Ville bara säga att din Underground bräda jag köpte genom Jens var sjukt skön. Sanslös pop. Var ute med Jens i tre timmar i torsdags och han verkade bra nöjd med sin FLX med.
/Magnus
-
Nihou Magnus
Gott i gott gott
Gar ej att skriva med svenska tecken fran denna datorn pa hotellet.
Kul att du gillar bradan den ar fin fin .
prova pa att andra storlek pa fenorna 6cm pa halsidan och 5 cm pa tasidan da ar den som bast
Lycka till med bradan den kan du inte kora slut pa i forsta taget.
Mvh Roger -
Du ar en javla bold i roven ocksa.

Dina inlagg ar inte sa begavade,rent av trakiga
Sluta snacka och visa bilder pa vad du sjalv kan gora.
Ha det sa syns vi snart
Roger ornvang -
Om det ser ut som en tantrum så är det en tantrum och jag var där! Men du är alltid välkommen till Viking matthias och se själv och kajta lite, du skall inte hänga för mycket med de där söderslättarna i Habo!

-
Svar till:
prova pa att andra storlek pa fenorna 6cm pa halsidan och 5 cm pa tasidan da ar den som bast
Mvh Roger[/ QUOTE ]
Jupp. Så småningom blir det nya fins. Men just nu njuter jag bara för mycket av brädan för att orka bry mig. Blir nya fins och pads när säsongen pausar och det ligger is på öresund…
Nihau
/Magnus -
dom bilderna som tas på mig e tyvärr lite för värdefulla för att läggas ut gratis här på steffo. men jag kan tåskär, det svär jag på! och bengan, en tantrum gör man urkrokad. vikingstrand känns inte så aktuellt faktiskt, kanske om man kunde locka dit lite brudar men annars suger det rätt mycket getapung.
Logga in för att svara.