Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rösta på min syrra!!!
- 
Är det fria Tablas till alla som röstar????? 
 Peter    
- 
Glöm nu inte att titta på Idol 2004 ikväll! 
 Med röster från alla sveriges kitare kan min syster inte annat än gå vidare 
 /Chrille
- 
kan man inte rösta utan att behöva se programmet?? 
 vill ju rösta men vet inte om jag överlever att vare sig se eller höra progget.
- 
darin är juh så jävla grymm…. satte låten perfa och den rödhåriga killen… han är den enda som har satt alla toner änsålänge…ser fram emot att se hans uppträdande 
- 
skulle jag bry mej om att rösta skulle det bli på darin, så jävla tajt kille. och han simon, körde ju för fan nån låt som bla dom gamla surfrock/poprävarna the thrills har gjort. galet bra. elisabeth… var det hon som hade allt rosa? 
- 
Bättre lycka nästa gång! 
 Hoppas hon inte deppar ihop nu bara!
- 
det tror ja inte hon e ball – synd att inte rösten funkade helt som vanligt ikväll 
- 
hur gick det, var det bara jag som lyckades missa det? gjorde hon bort sig eller? 
- 
Såg det inte själv, men förstog att det inte gick hela vägen, bättre lycka nästa gång. 
- 
jag röstade på elisabeth, men måste såga att darin verkigen förtjänade att komma vidare….. 
- 
Svar till: 
 fel username, det var fifi som skrev…..ups [/ QUOTE ] haha säääkert.. Hugo jag vet vet att du är kär och vill ha ett kärleksbarn med han.. 
Logga in för att svara.

Ps kan hon sjunga?
 Ps kan hon sjunga?