Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Roxen kiters (och andra insjösurfers)!!!
-
Roxen kiters (och andra insjösurfers)!!!
Publicerad av biorno på 3 juni, 2004 vid 08:26Fixar vi bara en sån här så kan vi ju för bövelen fixa spots precis överallt !!!
pjoter svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Jag ska visa er mina herrar vad jag har i göringen. Det är en så kallad flytbar launch-area…bilder kommer inom kort.
Har du vatten och vind, så bygger man en sådan sedan är det bara att kita…
/Peter
-
Kjellorix
Gäst3 juni, 2004 vid 11:14Flytbar Launcharea !, Jag såg en sak på Klas Olsson ”ide'” en rund bassäng 270cm diameter som kunde vändas uppochner som studsmatta, den borde flyta bra, och uppblåsbar, bara att ankra fast.
-
Sydligt imorn, fredag. Jag åker gärna till Hallmare(hela dagen) om vinden blir som den skall, nån som är sugen och har bil?
-
Svar till:
Flytbar Launcharea !, Jag såg en sak på Klas Olsson ”ide'” en rund bassäng 270cm diameter som kunde vändas uppochner som studsmatta, den borde flyta bra, och uppblåsbar, bara att ankra fast.
[/ QUOTE ]
Hehe, jag ska hem och fixa bilderna. Det kommer att bli en super grej för spoter man inte trodde var möjliga..hehehe
-
Drar ut till udden nu…tror på`t.
Kan tänka mig att dra vid 10-snåret imorrn om det verkar lovande.
JB -
är det inte bara att bygga en flotte? av några gamla fat å en hög med virke? så fixar man ett motorfäste till en liten snurra.
de svåra blir iofs transporterna mellan sjöarna.
Logga in för att svara.