Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Roxen…mjuk eller hård?
- 
		Roxen…mjuk eller hård?Publicerad av stoorfaen på 9 mars, 2009 vid 16:37Spenderar lite tid i Linköping…(say no more) så jag tänkte höra om Roxen har is på sig fortfarande? douglas-l svarade 16 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
@stoorfaen 534132 wrote: Spenderar lite tid i Linköping…(say no more) så jag tänkte höra om Roxen har is på sig fortfarande? …ja tyvärr ser det ganska mörk ut just nu…typ 2 decimeter…men lika snabbt som den lägger sig brukar den gå…så håll ut…snart kör vi! Under tiden kan du ju besöka biblioteket, Harrys, Rökstenen i Ödeshög eller några andra av våra världsattraktioner… 
- 
@stoorfaen 534132 wrote: Spenderar lite tid i Linköping…(say no more) så jag tänkte höra om Roxen har is på sig fortfarande? Roxen har som sagt gott om is. Vättern ca 5 mil från Lkpg frös inte den här vintern, ”bara” is inne i vikarna. Kanske är där man får räkna med premiärdoppet i år… Nån Motalasurfare kanske har färsk rapport?? 
- 
Gott om is! Just nu lämpar den sig inte heller för någonting alls. 
 För hård för att kunna bogseras efter en drake på snowboard eller skidor.
 För mjuk för skridskor eller isbräda.
- 
Där ser man, men Vättern säger ni…ja det blir väll att lasta bilen då! 🙂 
- 
@stoorfaen 534230 wrote: Där ser man, men Vättern säger ni…ja det blir väll att lasta bilen då! 🙂 Kolla in den grymma spotguiden för Vättern på: 
 http://www.surfbussen.com/spots.htm
Logga in för att svara.