• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 16:07

RRD kites är grymma. Otroligt bra botten drag och mycket stabila. En av de mest välgjorda kitesen som finns. Det är ju en svensk som gör dem och då brukar det bli bra.

• yeeah

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 16:50

en svensk????

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 23:52

jajamensan, Tomas Persson har varit med och framtagit kites för RRD. dock är jag osäker på om han varit med på årets drakar, han var med 2001 och 2002 i alla fall. kan hålla med om att det är grymt tåliga och stabila drakar. årets upplaga ska visst vara riktigt bra, men det verkar faktiskt som dom flesta märken ha åstadkommit bra kvalité överlag.
    hälsn. Fredrik

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 00:44

vad jag har testat så e det mest skit, men jag har inte testat 2003orna dock

/habonigga

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 16:21

tjena habonigga! vore skoj och höra vilken modell det är som du har testat, tycker det verkar lustigt att dom är sååå dåliga. har aldrig upplevt nåt dåligt me dom jag har kört, samt att drakarna verkar vara mycket populära och uppskattade i andra länder föutom sverige.
    Fredrik

• pepa

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 18:31

Tyst för i helvete. RRD gör inte så bra drakar. De är hållbara men det finns ingen prestanda. Det är möjligt att Surfers Paradise (min sponsor och RRD-agentur) blir arga på mig men jag kan inte låta någon köra på kassa grejor. Cabrinha är mycket bättre, samt resten av de stora märkena. Kajta, sluta skriv!

• yeeah

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 07:34

hmm men vad är det som är så dåligt med dom?
    jag har precis köpt en och bara kört en gång, så det hade varit kul att veta vad som skiljer sig mot tja tex cabrinha confused.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 09:51

RRDs supertype håller i alla fall grym prestanda, det är en djävulsk kite. tycker att den håller åtminstone samma nivå som förra årets blacktip. bland förra årets modeller så var det väl den och X2an som var dom extremaste vad jag har uppfattat.
    Fredrik

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications