- 
		Rull-leash var?Min flickvän vill testa att köra med en utdragbar leash till brädan efter att ha varit väldigt nära att tappa bort sin nya bräda häromdagen. Är det någon som vet vart man kan få tag på en sådan i Sverige? 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rull-leash var?
Min flickvän vill testa att köra med en utdragbar leash till brädan efter att ha varit väldigt nära att tappa bort sin nya bräda häromdagen. Är det någon som vet vart man kan få tag på en sådan i Sverige?
Hittar du ingen leash så prova med ett hundkoppel(sådana som rullar upp sig självt). Modell – liten hund. Billig, funkar 100% och går av om det blir för stort tryck i grejerna. Låter löjligt, men funkar bra.
Blir det inte rost i maskineriet med hundkoppel, borde ju vara lite känsligt mot saltvatten?
KiteSweden har sålt.
Tycker ändå att hon borde köra utan åtminståne i hård vind
Peter
jag gjorde som dom gammla rävarna sa. dom sa ta cyckelslang och sätt fast så du har dem runt hälen, jag prova o funkar faktiskt riktigt riktigt bra
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rull-leash var?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.