Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Runda ringar efter mastfoten

• Runda ringar efter mastfoten

Publicerad av nachoman på 4 april, 2008 vid 11:03

Såg precis att jag har en rund ring precis efter utkanten av mastfotspucken (NP) på min JP. Det är ju inga sprickor eller så det är tal om men en svag försänkning i materialet. Är detta något man bör se över eller tillåter materialet en viss ihoppressning utan att det spelar nån roll?
    Jag vill ju inte ha in vatten i brädan.
    Nån annan som känner till problemet och kan lugna mig?

stoorfaen svarade 17 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • stoorfaen

Medlem
    4 april, 2008 vid 11:24

Hade nått liknande på min AHD men det hände aldrig nått mer…tror att det kan bli så om man drar till pucken för hårt?! Eller kanske om man drar till för löst och har en grymt styv fot. Har du kännt på skenan så den sitter dikt?

• nachoman

Medlem
    4 april, 2008 vid 11:52

Ja för fan, skenan sitter som den ska, fastgjuten! Tror inte heller att det är några problem då den antagligen är sjukt förstärkt däromkring för att klara alla sjuka vurpor som kommer med freestyletrixen!

• stoorfaen

Medlem
    5 april, 2008 vid 10:22

precis, tror också att det är lungan. Plus att jag tror att mastfoten är så pass mjuk att det inte kan bli speciellt mycket belastning ner i brädan. Fullt ös ba! 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications